Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

quicktimes gennem shochwave på nettet

jeg har kavet en lille director ting der kører 8 quicktimes samtidigt. Jeg vil gerne have browseren til at tage hele shockwaven ned (incl. qucktimes) inden  den åbnes.. så det flyder når den først er åben.

på mange maskiner får jeg også at vide at jeg mangler en q.t.3 x-tra, selvom jeg lægger  den i browseren.

I kan se hvad jeg mener på:

www.nikolajdesign.dk/violence-net.html

morten
Avatar billede ask-m Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:08 #1
Hej Morten,

Du skal lige markere qt3 xtra\'et med \"Download if needed\" modify/movie/xtras menuen!
Derefter skal du fjerne markeringen ved \"Play while downloading...\" if modify/movie/playback menuen...
Det skulle hjælpe

Ask-M
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:11 #2
tror nok det hjælper, men den browser jeg sidder ved vil af en eller anden grund ikke bruge den qt3 x-tra den har?