Avatar billede krismort Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:03 Der er 5 kommentarer

Converter ?

Hej
er der en som ved hvordan man conveterer en quake 1 / quake 2 model til milkshape mens man bibeholder de skins der ligger på modellen ?
Avatar billede thundercall Nybegynder
14. oktober 2001 - 18:51 #1
skins i Q1 ligger i modelen,... i Q2 ligger de i samme mappe som modellen.

der kan vist kun være et skin i Q2 modellen.
Avatar billede krismort Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:38 #2
ja det er jeg godt klar over...jeg kan godt conventere fra q1 -> q2 model formatet...
jeg skal convetere fra q1/q2 -> MS3D.
Avatar billede krismort Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:39 #3
det drejer sig om texture koordinaterne til modellen som ikke vil conveteres på traditionel vis :(
Avatar billede thundercall Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:43 #4
kigger lige på det,... men der kommer \"Last man standing\" om 5min
Avatar billede thundercall Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:55 #5
Import Quake 2 Model (tris.md2)
går ind i \"Groups\" og klik \"Select\"
går ind i \"Materials\" og indsæt et nyt texture... vælg Assign derefter...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester