Avatar billede krismort Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:03 Der er 5 kommentarer

Converter ?

Hej
er der en som ved hvordan man conveterer en quake 1 / quake 2 model til milkshape mens man bibeholder de skins der ligger på modellen ?
Avatar billede thundercall Nybegynder
14. oktober 2001 - 18:51 #1
skins i Q1 ligger i modelen,... i Q2 ligger de i samme mappe som modellen.

der kan vist kun være et skin i Q2 modellen.
Avatar billede krismort Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:38 #2
ja det er jeg godt klar over...jeg kan godt conventere fra q1 -> q2 model formatet...
jeg skal convetere fra q1/q2 -> MS3D.
Avatar billede krismort Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:39 #3
det drejer sig om texture koordinaterne til modellen som ikke vil conveteres på traditionel vis :(
Avatar billede thundercall Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:43 #4
kigger lige på det,... men der kommer \"Last man standing\" om 5min
Avatar billede thundercall Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:55 #5
Import Quake 2 Model (tris.md2)
går ind i \"Groups\" og klik \"Select\"
går ind i \"Materials\" og indsæt et nyt texture... vælg Assign derefter...