Avatar billede newb-newb Nybegynder
24. september 2001 - 18:01 Der er 7 kommentarer

SD eller DDR?

hej. jeg vil geren vide hvad man bør købe til en gamer computer. SD eller DRR ram eller andre?
Avatar billede jhol00 Nybegynder
24. september 2001 - 18:01 #1
DDR RAM er klart det bedste køb! Men du skal jo have et bundkort, der understøtter DDR!
Avatar billede newb-newb Nybegynder
24. september 2001 - 18:05 #2
ogsaa prismæssigt?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 18:05 #3
Ligenu koster DDR-ram ca. 100% mere, end SD, og de yder kun ca. 15-20% mere...så det lyder egentlig lidt dumt!

Men på lang sigt er det en god investering...
Rigtig god endda, husk så blot at købe et rigtigt bundkort som jhol00 siger..
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
24. september 2001 - 18:17 #4
Hehe - er der noget som helst edb-udstyr, som er en god investering på lang sigt? Hvis lang sigt er mere end to år, så er det vist lidt et spil i lotteriet. Teknologien udvikler sig ret hurtigt - så det er jo nærmest håbløst at spå om. Men DDR ram er jo det, der i øjeblikket har de længste fremtidsudsigter ;-)

Avatar billede oktober Nybegynder
24. september 2001 - 18:42 #5
det kommer stærk an på hviklen computer du skal have rammene sat i da dit bund kort skal kunne arbejde sammen med dine ram så når du siger en gammel computer så må svaret være SD-Ram det ville og så være dumt at købe DDR ram i øjeblikket hvis du skal til at have nyt bundkort da der om ca 1 måned kommer nogle Ram som er endnu hurtigere end DDR ram ca 50 % men køb du bare SD ram til din Gamle computer.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 18:54 #6
->Oktober

Jeg tror ikke gamer = gamle, men derimod = spille
Avatar billede Peter Praktikant
24. september 2001 - 22:51 #7
oktober > hvad er det for nogen ram du tænker på?