Avatar billede desist Seniormester
26. januar 2020 - 09:20 Der er 5 kommentarer

2 skærme

Hej
Vil 2 skærme trække hastigheden ned på min pc?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2020 - 15:55 #1
Nej, men grafikkort kommer på lidt ekstra arbejde.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. januar 2020 - 16:11 #2
du skal lige huske at melde tilbage på den hjælp du har fået i mange af dine tidligere spørgsmål.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/167911?last=1006295
Avatar billede desist Seniormester
26. januar 2020 - 17:21 #3
Ok. Tak. Kan det være derfor den lacker når jeg streamer. ? Også selvom det kun foregår på 1 skærm?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2020 - 17:40 #4
nej - det er signal-leveringen, der halter. Streaming bruger ikke mange kræfter på pc, men vil have en forbindelse til afsender, der er minimum 10 ned. Med streaming, så mener jeg film over internet - spil har en anden kommunikation med nettet, og kræver højere hastighed der - men igen, pc har typisk rigeligt med kræfter til det - det er belastningen af afsenders server, der får det til at hakke i leveringen.

med to skærme laver pc jo det samme, som du ville lave på en skærm - den har bare mere plads at gøre det på (så grafikkort arbejder lidt mere)
Avatar billede desist Seniormester
29. januar 2020 - 09:52 #5
Men hvordan kan det så være at det kan kører flydende på mit Apple tv ? Både sideløbende og mens pc er slukket