Avatar billede 450025 Ekspert
25. januar 2020 - 07:12 Der er 30 kommentarer

Revo Komputer for alle

Revo uinnstaller Fri: Kan jeg bruke det til og fjerne MSN jeg kjøre WIN10 Nye EDGE comenium.
Computer for alle har vist en oppskrift.  Men jeg bor utenfor Skandinavia og kan ikke Kjøpe dette Tidsskrift.
Et blad jeg savner har hatt dette Bladet før man kan heller kjøpe en digital løsning om man bor utenlands. Trodde dem fulgte den tidsader vi var i.
Om ikke dette funker er der en annen løsning    Takk om noen vet hvordan jeg klare og fjerne MSN..
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2020 - 08:12 #1
Jeg har ikke den "nye" Edge installeret. I den gamle Edge for at fjerne MSN har jeg trykket på de tre prikker og valgt indstillinger. Så folder den menu frem du ser på billede til højre ud. I denne retter jeg mit valg til Google søgesiden hvor jeg vælger det skal være en eller flere bestemte sider. Ønsker men flere kan der sikkert lægges flere sider ind der hvis flere faner skal åbnes. Som ny fane har jeg valgt tom fane. Husk at trykke på gem, for ellers starter MSN op næste gang.
https://ibb.co/wYjhbBG
Men om den nye har samme fremgangsmåde må komme an på en test som jeg kan prøve lidt senere når den er hentet.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2020 - 08:15 #2
Gem knappen til nyt valg ser du i den lille grå markerede boks til højre for den blå markerede Google linket.
Håber ny Edge bruger samme fremgangsmåde
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2020 - 08:25 #3
Har lige hentet og installeret den nye Edge. Når den åbner første gang kommer velkomst skærmen på. Jeg går i indstillinger på samme måde som i gammel Edge, og ser til forbløffelse at de indstillinger jeg lavede i den gamle version er indstalleret på den nye. Ok tænker jeg så må jeg genstarte den for at se om Google er mit start valg. Og ja det er den. Og trykker jeg på ny fane får jeg den inspirerende skærm jeg valgte ved opstart. Det kan jeg godt leve med.
Håber du kan rette til på samme måde Arne
I ny Edge prøv at rette start side her
https://ibb.co/jgYzShV
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2020 - 08:38 #4
Jeg skal måske lige her tilføje at jeg ikke bruger Microsoft konto login på mine computere, og at jeg med iver har fjernet så meget som muligt preinstalleret Microsoft funktioner/programmer. Derudover har jeg i de personlige indstillinger forsøgt at gøre min pc så privat som jeg kan.  Vil sige at det er begrænset hvad der sendes tilbage til Microsoft om måden jeg bruger pc.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. januar 2020 - 09:30 #5
#1    220661 Svar på 2 innlegg har jeg følgende og si man må kunne gå før man løper av gårde.

Må man finne ut av ting selv gjør man ofte feil – da hadde det vert flott at hjelpere hadde gitt en rettledning lenge før og ikke lage    Bråk og kvalm for en Bruker på dette Forum.  Som Fremdeles går ( slike ting skaper bare trøbbel i et eller flott Forum Som computerword er) 56 poster åpne mulig de

Og uten ditt svar kunne jeg holdt på til 2022 med mine feil  jeg har ikke tid nå men skal sjekke ditt skjermdump.  Men Takk.

Post 2 skal jeg sjekke om den funker – her treng jeg tid for her å nå vet jeg ikke om den løser oppgaven.

Og noter jeg går enda – med ditt svar kan det hende jeg prøver og løpe lidt  (men vær klar over  jeg kan falle enda under Trening vet du) Så pass vet du.

Uansett Takk har oppdaga det holder ikke – men med vanlig Folkeskikk kan jeg ønske deg god helg. Arne.

Du har skrever mer skal sjekke det også men nå tar jeg helg - det jeg ikke rekk i dag tar jeg siden. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2020 - 09:32 #6
Du bruger bare den tid du har behov for Arne.'God weekend
Avatar billede 450025 Ekspert
26. januar 2020 - 02:46 #7
Jeg bruker den tid jeg trenger 220661.
Jeg hadde en lang dag i går men en hyggelig aften god mat drikke klokken ble 24.00 jeg var slitent trått fant køya.        I dag ny dag det er søndag.
……………………………..
Store jordet Expert provoserte meg- du har 57 åpne poster på computerword som ikke er lukket men fikk ingen løsning han og det forteller meg hvem den personen er han ligger meget lavt hos meg.
Du 220661 du kunne for 1 år siden ha fortalt meg    Arne du gjør en feil lukk dine poster – her hvordan du gjør dette? Den løsning kom først i går. Jeg skal prøve og forstå dette lover ingen ting grønne filler har jeg ikke sansen for og dette er der flere som ikke gjør på dette Forum en flott pyntegjenstand.

Feiler jeg da fortsetter jeg til 2025 med mine feil på området - da Gir jeg meg på dette Forum computerword. Takk men det løser ikke oppgaven / jeg gir opp vil prøve (men det holder ikke  en Danske forstå ikke hva jeg spør om dernest forstår dem ikke Norsk heller.        Skal jeg prøve med Thai vil det hjelpe?

Mitt spørsmål jeg har nå – BING den plager meg    claes57 sa Arne ta det med ro MS utvikler et nytt Program av EDGA    claes57 ok han svare alltid kort lidt for kort er mitt svar nå har jeg fjernet BING det er erstattet med et nytt Søppel MSN sliter her.  Vista – WIN 8 – 8.1 WIN10 brukte 3 år alle har det til felles FIASKO.
I dag er WIN10 min Favoritt det har sagt flere gange også.

XP WIN7 er Pensjonister nå men flotte programmer var det - WIN10 ette 3 år med plunder er i dag et fantastisk program jeg elsker dette.
Nu sliter jeg med den Møkka igjen  MSN en plage det også jeg skal prøve ditt oppsett + lete lidt selv.    Old EDGE også Fiasko hva nå        Nye EDGE comenium er det bedre?
Google har jeg brukt i snart 15 år med sine feiler og mangler. Har ikke rent mel i posen dem heller.

Min Nettbank har ikke kunne åpnes på 1 år nå, Support forsøkte å overbevise meg funket ikke nei Gamle folk og data funker ikke det vet alle – kontakt en Venn spør han?
Nei Arne jeg bruker også Google har samme Bank glem dette jeg får ikke åpna jeg heller –  prøv Firefox jeg bruker den jeg reiste hjem åpnet min Nettbank dette virket har nå brukt Firefox i 8 mdr Perfekt.    Kan ikke være Blakk i Thailand heller.

Google har jeg brukt  i 10 år + klare ikke og åpne min Epost korrekt heller 3 uker har gått – men Firefox klare begge deler    Nettbank og Epost,    jeg liker ikke Firefox en pyntegjenstand er det for meg. Hvis Nye EDGE klare jobben hiver jeg Firefox på hode ut av døren her.
Nå vil jeg ta en test. Nye EDGA comeniumet flott oppsett - oppgavelinjen - Bokmark- Stifinner - har sett den men bruke den nei lite ja men nå er svaret konsekvent ja.

Nye EDGE har alt jeg trenger i min hverdag (liker det jeg ser nå)  Jeg fikk en melding nå fra Google    (Google er ikke din startside nå lengre) sitat slutt  hvem da å.    Så klart jeg vet Nye EDGE comenium.
Hva med Google Nå? Har du spilt fotball 220661?  Det har jeg Google er satt på Reservebenken nå skal ikke brukes mer kun hvis EDGA feiler ikke ellers.

Jeg er 98.9% i mål nå et flott program har virkelig Microsoft klart dette  utrolig.
Har lidt igjen Utvidelser i EDGE jeg vet ikke Hvordan få det til kan jo søke  selv for dette også  –  men Dansker forstår ikke mitt språk/ forstår ikke hva jeg spør om/ bør jeg prøve Thai  ja kanskje det er løsning.      Se dette jeg trenger nå. https://ibb.co/TrRP8Wn
Dette er min oppgave i dag om noen forstår hva jeg skriv kom igjen lykkes jeg da er dagen reddet,  håper det.

Jeg henger ikke opp en grønn fille nå da må jeg i tenkeboksen først.
Lykke til og Takk om hjelp finnes.    Har man over 100000 poster her på computerword så bør du kunne klare dette 220661. Er ærlig jeg har tro på deg og ikke skriv JEG HOPPER AV dette er ikke din still det God helg til alle som leser dette Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2020 - 07:07 #8
For ikke at misforstå noget:
1: Du siger Google på reservebænken, så mener du browseren Crome ikke?
2: Du bruger 2 adblock stoppere hvorfor det? Jeg bruger kun en? Adblock eller Ublock?
3: Er det billede du sender dit start billede i Edge Cromium? Kan ikke se MSN der.
Mit startbillede ser sådan ud https://ibb.co/mTQbT4W
Du skriver 100000 poster som jeg ikke forstår noget af?? Hvor kommer det fra? Ud fra min profil har jeg "kun" skrevet 38983 indlæg. :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
26. januar 2020 - 09:22 #9
Hallo igjen er glad for du følger opp det gjør du ofte til meg.

Ja den er  helt klar - bruker ikke Google  -  vil ikke slette den - stoler ikke på at MS at dem holder det dem lover.  Dem har feilet for mye til dette.  I dag bruker jeg bare Nye EDGA comenium ikke noe annet.      Det skal teoretisk være et verktøy.

Derfor sitter apekatten google på  Reservebenken - hva svarte Google meg?

(Google er ikke lengre din startside)  hvem i alle dage er det da?  da er min Startside  NYE EDGE cominiuni har ikke annet svar og gi deg på dette. Beklager det.
100000 er ikke det flott jeg ser opp til deg 220661 ser du    men ser du nøye etter har du fått en medalje som ingen andre har på computerword  så vær stolt du reis deg og si Takk det ord brukes nok fremdeles i Danmark  enda. Ellers har man drukka feil øl boks.

Svar på post 2. Ingen misforståelse bare  språk problem skriv Norsk  -  Hver morgen jeg trykker på startknappen da kommer BING - neste gang BING  - hver gang jeg starter BING    leser du ikke hva jeg skrivtil claes57 han sa Arne ta det rolig slapp  av dette det er forberedelse til noe nytt i stedet for  OLD EDGE  treng jeg forklare mer om det nå nei.

JEG HAR DREPT BING ( jeg har nyslipt verktøy jeg ganske enkelt nå BING Borte

Så starter jeg også igjen min computeretter på samme måte det første Bud MNS  noe MS skitt  hvem bruker det?.Jeg vil drepe den også har aldri gjort noen nytte for meg Drep den du..  OG DEN SKAL DREPES MED DIN HJELPjeg jubler hva har du fått medalje for unndskyld jeg bare spør?

Jeg hater at noen plager meg uten grunn og MSN er plagsom den også. Jeg spør igjen Hvordan løser jeg det?

Jeg spør enda en gang hvordan får jeg Utvidelser på nye EDGE comenium sliter fortsatt med dette. Du har rett jeg bruker 2 adblock å det fortsetter jeg med dem gjør en fin jobb og fjerner reklame. Adblock til hvem liker du best Moren eller Datteren  Du det er et valg man gjør?      Jeg liker helst gamle mo best erfaring vet du

Jeg liker heller ikke gogies en plage det også er computerword sulten på penga så betaler jeg gjerne for og holde hjulene i gang    det evige maset orker jeg ikke i min hverdag beklager det Betaler til dem der fortjener det ser du ikke problem det..

Har jeg svart på dine spørsmål nå? Men  noen grønn fille henger jeg ikke opp enda der må jeg tydelig gå skole for og forstå dette. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2020 - 10:46 #10
Hvis Bing kommer så snart du starter pc uden du gør noget aktivt er der et start element der aktiverer den. Det kan du ikke rette i browseren.
Har et par ting du kan prøve:
1: gå i søg og skriv jobliste. Gå i fanen start. Kan du lægge et billede op af hvad der starter med Windows her i tråden?
2: gå i søg og skriv msconfig. tryk på tjenester. Gennemsøg tjenester. Har du Bing eller MSN her der er afkrydset fjern tjektegn.
3: Gå i søg og skriv kontrolpanel. Gå i programmer og funktioner. Har du MSN og Bing under programlisten der? Hvis du har fjern disse programmer.
3A: Når du er i programmer og funktioner se til venstre og se "Slå Windows funktioner til og fra". Åbn den og se om du har noget med MSN eller Bing her du kan deaktivere.
Der er en ting mere, men prøv det jeg har skrevet først.
PS Prøv at begrænse dit svar tak :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
26. januar 2020 - 13:18 #11
Jeg skal være kort, ok.      Kan ikke rette i Browser godtatt.
1. Jobliste vises ikke svar 0 – går annen vei - MSN vises ikke nå i morgen tidlig da kommer den opp gidder ikke slå av nå men dette holder    https://ibb.co/VCfgkDs

2: Søg og skriv msconfig. trykk på tjenester. Det er gjort - Gennemsøg tjenester. Der har jeg vert Før – BING OG MSN finnes ikke der.      Kan ikke trykke x av på ting som ikke finnes.
3: Kontrolpanel.  programmer og funktioner.    Har du MSN og Bing    Svar Nei. Et meget kjent program Fjerner ikke ting som ikke finnes. Der har jeg også søkt selv.

3A: Når du er i programmer og funktioner se til venstre og se "Slå Windows funktioner til og fra". Åbn den.  Der har jeg også vert sevl  svar Det finnes ikke.

Der er en ting mere, men prøv det jeg har skrevet først. OK.
Jeg begrenser ikke problem nei  du spør        derfor ble også denne post Stor.
Kom med siste delen så skal prøve og forkorte min post. Jeg syntes uten detaljer blir der ingen løsning. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2020 - 13:26 #12
gå i søg og skriv regedit. Gå i registrerings editor.
Gå til HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run og tag et billede af hvad der står herinde. Er der en MSN her?
Bagefter hertil HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run og gør det samme.

Du skal IKKE ændre på noget før jeg har set skærmskud af det.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2020 - 01:24 #13
Oppstart    https://ibb.co/VCfgkDs
Registreredigering  Søk regedit
https://ibb.co/S5xt8bj    Der står dette.
(Standart – REG_SZ (verdi ikke angitt)    Står på alle 5 Mapper
Sitat slutt. Ingen ting er foretatt.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2020 - 04:44 #14
220661    Du skal få ditt ønske oppfylt på computerword jeg skal nå i etterkant skrive mine poster i 1 stavelse faktor så ikke vær bekymret.

Så mine lange poster som alle hater ink deg? Skal endres.
Konklusjon:
Prøv å forstå min handling.  Arne er lidt usikker er ofte Red for at jeg ikke gir nok detaljer for å løse en oppgave jeg trenger?

Dernest forstår dem på dette Forum ikke mitt språk og slett ikke hva jeg spør om?

Men nå skal gå over til Thai det blir bedre?    Sådan er det ofte.
Jeg kunne ha gjort det meget enklere  som mange gjør på computerword  (Hvordan kan jeg bruke EDGE hjelp Jakopp)          Dette er et spørsmål.
Den livsstil skal jeg nå gå over til.

Det spørsmålet blir  levert til computerword og vi skal forholde oss til dette husk.
Vi skal svare på Data spørsmål men også andre oppgaver.

Vi må da spørre Jakop    (hvilket operativsystem bruker du?  98/Vista/WIN 8/8.1 eller WIN10  eller hva tror du kjenner du deg igjen 220661 dette er for sløvt det.
Når man kontakter vårt Forum som forsøker og være Seriøst.

Hvor Gammal er den som spør 7 år går 1 kl på folkeskolen sådan forstår jeg det og det er mange av dette slaget på computerword, men noter computerword er til for  også bare om man er 7år alle  og det i seg selv er ikke noe problem    vi er jo født Tryllekunstnere.
Og etter 7/8 poster da er alt på plass til og hjelpe og svare vedkommende en 7 åring skulle vedkommende vakne før da skriv han SORRY. Men Engelsk kan han ikke bruker da Dansk unnskyld jeg glemte og fortelle dette. Der er håp for 7 åringer

Forstår du min forklaring 22066 jeg tror det og nå skal du få mine spørsmål i 1 stavelses ord i fremtiden (om jeg velger Thai får tenke lidt på det er jo dansker som har vert i Norge og dem klare dette helt fint.
Neste blir den Grønne filla en pynte gjenstand den forstår ikke alle har notert det,  er helt enig med deg skal forsøke og lære dette men lover ingen ting feil vil nok komme av og til om jeg ikke forstå?
År 2025 pakker jeg Rygsekken  og slutter da på tross av at jeg trives her  i computerworrd da gidder jeg ikke mer  du får bare holde på du der er utrolig mange flinke her ink deg selv så der er lys i Tunnelen for deg også så så på.
Nå må jeg på jobb MNS skal drepes i dag om jeg lykkes vet jeg ikke enda?
Mvh Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2020 - 12:24 #15
Kan du ikke åbne hele træet i register? Kommer tilbage efter arbejde og kigger på dit indlæg.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2020 - 13:58 #16
Kom igjen ellers blir det lange poster og grønne pynteflag    https://ibb.co/tCcTqMT
Jobben min i dag instalering  av nytt Nettbrett - Gubben hadde gitt opp WIN10 og jeg nektet og innstalere WIN7 for han. MSN skal bort. Jeg gir meg ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. januar 2020 - 15:24 #17
Det er ikke langt nok ind du er kommet Arne. Du kan se her hvor langt du skal ind. Se stien i toppen af billedet:
https://ibb.co/zJzn8Bw
Hvis du ikke kan komme længere ind kan jeg ikke se hvad der foregår.
En sidste ting vi kan prøve før jeg ikke har flere bud er følgende
Windows-tasten +R, og skriv shell:startup i vinduet og tryk enter. ER der en genvej her til browser startop med Bing?
Avatar billede 450025 Ekspert
27. januar 2020 - 15:45 #18
Javel men du var så streng du? Og jeg kan ikke så masse som du er Amatør på
noen felt og Ekspert på andre ting, Nå orker jeg ikke mer i dag alderen forteller det er kveld. I morgen så kl er snart 22.00
Avatar billede 450025 Ekspert
28. januar 2020 - 01:56 #19
God morgen misforstår jeg nå - kan ikke MS levere et ferdig produkt? Bare halvfabrikat forstår folk går over til nettbrett det var jobben min i går.  Gubben var ikke blid, men glad da han forsvant her ifra.  Det ble en kald øl.  Se dette da å kom igjen.      https://ibb.co/d6NqqRD
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2020 - 12:21 #20
Tror vi stopper den her. Du er stadig ikke der hvor jeg vil have den hen i registret. Har du prøvet det nederste i indlæg #17?
Avatar billede 450025 Ekspert
28. januar 2020 - 12:52 #21
Windows-tasten +R, og skriv shell:startup i vinduet og trykk enter. ER der en genvej her til browser startop med Bing? Nei.
Stopper du da er det ditt valg?
Ved bruk av denne oppskrift er der ikke antydning hverken til BING eller MSN men ok er det stopp nå nå godtar jeg dette.

Har 2 meter før jeg er i mål 100% med et godt konsept men svikter underlaget får man bare leve videre både med BING og MNS er der noen Bak meg får dem samme problem i Hinder løypa.
MS kan produsere skitt men fjerne og rydde opp etter seg er klin umulig å ikke skyll på Brukeren som er lurt.
Hva med Garanti på Søppel  fra MS det fins ikke tror jeg. Og kommer aldrig til og vedkjenne den dritt dem spyr ut.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2020 - 15:56 #22
Nu er det jo kun på din pc der er problemer, så der må ligge noget som man overser. Jeg har ikke problemer med MSN eller Bing på nogle af mine computere. Jeg kan fjerne dem med de vejledninger jeg har lagt i tråden. Der er noget andet her der tricker det. Hvad det er kan jeg ikke lige se med de oplysninger jeg får fra dig af.
Forstår det som browser med Bing starter uden du gør noget aktivt ved opstart pc. Er det korrekt?
Ved ikke engang om en geninstallation af Windows ville afhjælpe problemet??
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2020 - 15:58 #23
Hos mig kan MSN fjernes med den måde der er vist i billedet i #3. Så er den væk. Og når men så ændrer startsiden til noget andet er Bing også væk.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2020 - 16:55 #24
Har du CCleaner på computeren, så prøv at åbne den. Gå i værktøjer  browser plugins  Edge.
Her kan man deaktivere plug ins. Prøv om det kan gøre et eller andet.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. januar 2020 - 18:11 #25
Vi snakker om Nye EDGE comenium -  jeg prøver å prøver men er oppgitt fordi hver gang jeg starter opp kommer BING bare jeg trykker på start om morgenen gjør ikke noe mer - det  gjentar seg ved hver oppstart hele tiden men så er den blitt borte nå - hvorfor vet jeg ikke - men den er blitt erstattet med    MSN      så nå er dette Kongen  hver morgen ved oppstart eller når computeren har vert lukket ned.

Jeg prøver og følge dine ordre  men det funker ikke i hele tatt.
Jeg viser til din siste post #22. Prøver og besvare dette.

Nu er det jo kun på din pc der er problemer, så der må ligge noget som man overser.        (ja jeg forstår dette)    jeg har ikke problemer med MSN eller Bing på nogle af mine computere.    (nei du har ikke det dem er der bare når du trenger dem)

Jeg ville også ha det sådan men jeg    tvinges    ved hver eneste oppstart av denne  computeren blir trekt ned over ørene på meg uten jeg kan hindre dette.

Jeg kan fjerne dem med de vejledninger jeg har lagt i tråden.    (ja du har vert flink jeg prøver og prøver dette uten hel  følger din oppskrift så langt jeg kan og forstå dette)
Der er noget andet her der tricker det. Hvad det er kan jeg ikke lige se med de oplysninger jeg får fra dig av.        (nei vel vet ikke helt hva feil jeg gjør beklager det)

Forstår det som browser med Bing starter uden du gør noget aktivt ved opstart pc. Er det korrekt?
( det er 100% korrekt og plager meg hver gang ved oppstart)  Skal jeg få et bedre liv må computeren stå på 24/7 da vil jeg ikke få den plage -  men det er ingen god løsning som jeg ser det.

Ved ikke engang om en geninstallation af Windows ville afhjælpe problemet

(nei forstår det - mener du en Ren installasjon og beholde Filer  jeg syntes ar det er lidt drastisk så lenge computeren fungere på alle måter og er Rask også)
eller mener du en Gjenoppretning  jeg etter punkt selv  men ser ikke nytteverdi av dette heller.

Her står jeg nå -  vil du prøve veien videre så Takker jeg for dette.

Om det jeg nevner nå har verdi vet jeg ikke. men sådan oppfatter jeg det med bruk av computern.

Nye EDGA er lastet ned -    det er jo Søkemotor begrunner det med dette  min Epost fungere korrekt    Gmail.
Google og  nye EDGE har felles  oppgavelinjen samt Bokmerker  men snakker vi  Apper til venstre er de bare hos Google    ikke nye EDGA.
Google er kjent for et ryddig skrivebord med 5/6 mapper + noen få snarveie.

Oppgavelinjen har resten av snarveie  men det er felles for begge med klokke lyd nettverk etc.

Utvidelser har jo Google og det funker ok det.

Hvilken jobb har Google  alle offenlige etater  NAV med Pensjon jeg får -    men ikke min Nettbank klare ikke det har ikke funket på over 1 år med innlogg til Bank

Hvem gjør da den jobben jo Firefox den klare alt offentlig  Bank også.
Men firefox liker jeg ikke      den jobber bare med nettbanken  ellers er dette en pyntegjenstand    nå kan jeg slette Firefox vil ikke ha den mer?  Hvorfor?

Nye EDGE er Rask  -  klare alt jeg trenger. Også Eposten min  Gmail -  Google  får ikke sendt post    ikke mulig å åpne heller  må på  på videresend  og det er ikke normalt.    Derfor er EDGE Velkommen hos meg den funker.
Om dette har vert til nytte vet jeg  ikke  så hverdagen går på et vis men skulle gjer bli kvitt MSN nå.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. januar 2020 - 18:14 #26
21 jeg orker mere nå klokke er over 24.00 nå CCleaner har jeg betalt skal sjekke i morgen god natt.
Avatar billede 450025 Ekspert
29. januar 2020 - 13:45 #27
Jeg luker denne tråden nå at Produsenter som fremstiller Produkter til folk som kan være til nytte er meget flott.
Installasjon eller tvang etc må være så at ting kan Deaktiveres like enkelt som det lastes ned derfor valg Avslutt. Takk for hjelp jeg har fått.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2020 - 14:10 #28
Du kan jo vælge at lukke ned i dvale når du har lukket din browser ned. Så burde den strte med almindeligt skærmbillede
Avatar billede 450025 Ekspert
29. januar 2020 - 15:44 #29
Nei jeg bruker ikke dvale jeg bruker hvilestilling men vi har et nettverk som er så mangelfuldt grunn vedlikehold med løse ledninger  hadde tilsynet  fra våre hjemland vert  her hadde dem falt om av sjokk og død der og da - gamle ledninger blir ikke fjernet nye blir bare lagt opp for videre bruk.

Men nå nye blir hengt opp så funker jo dem en stund..
Jeg betaler ekstra og har Fiber for computer men hva hjelper det når strømmen går?

Derfor svarte jeg som jeg gjorde i mitt svar og avslutning.

Produsenter dem som levere produkter vi skal bruke må være enkelt og laste ned  - dem må også være lette og fjerne.  Og ikke som MS der limer sitt skitt som holder livet ut og dem er Verdens-mestre til og bruke Tvang alle husker det med Win10 i starten da var det tvang ikke ukjent det det er tvang nå også med Nye EDGE for den gamle var verdiløs ingen ville ha den. Derfor lukker jeg nå ned min tråd. Og  jeg skal leve videre med computer  jeg treng ikke slappe i dag kom hva er BING for noe dritt - så alle dem som ikke forstår at Win7 er slutt - jeg må i blandt si til folk kjøp nettbrett det vil du mestre langt bedre.
Nå¨ble også det lang post vi er oppe #29 nå det er faktisk også din feil dette som ikke forstår hva jeg forteller. Vi møtes nok igjen å jeg skal skjerpe meg du forstår nok enstavelse ord? MIN COMPUTER VIRKER IKKE HJELP HVA GJØR JEG smil til det skjulte Camera ha det godt-
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2020 - 16:01 #30
Ok. I lige måde Arne