Avatar billede magnus andersen Praktikant
13. december 2019 - 15:50 Der er 8 kommentarer

strøm

hvad skal man gøre hvis man ikke har noget strøm eller oplader til sin egen bærbar
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. december 2019 - 16:04 #1
Ryste den så den genererer statisk elektricitet.
Avatar billede Peter Forsker
13. december 2019 - 16:07 #2
der er nok ikke så meget at gøre, andet end at finde noget strøm/oplader
alternativt levede man nok bedre før computeren blev moderne
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. december 2019 - 17:14 #3
Hvis du oplyser om hvad det er for en computer (mærke og model) vil det være en stor hjælp. Der kan købes opladere til computere, ligesom der kan købes batterier til dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2019 - 18:58 #4
#1 😂😂
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2019 - 20:38 #5
#1 og "magnus andersen".
For mange år siden var jeg tæt på at blive udelukket fra eksperten.dk med et lignende svar til en spørger med et lige så, for at sige det pænt, tomt spørgsmål.

Så pas på, michael_stim, og magnus andersen, du skulle måske fortælle lidt mere om, hvad dit problem egentlig drejer sig om.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. december 2019 - 20:44 #6
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. december 2019 - 21:09 #7
#5
For 5-10 år siden var jeg nok blevet ked af det. I dag betyder det mindre. Eksperten er ikke hvad det har været.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2019 - 07:35 #8
Milter
Jeg kan se du har en pointe, men jeg kan egentlig godt forstå den reaktion man får når men ser sådan et spørgsmål. Derfor mine to smileyer.
Og ja jeg kan godt se at admin hvis han har læst tråden ja så trækker det jo nok lidt i mundvigene på ham ;-)
Der er jo intet ondt i det der skrives. Spørger bliver jo ikke personligt svinet til. Det er kun en lille joke der bliver skrevet. Og spørgeren han må forvente sådan et svar når man spørger ind til noget så simpelt som en oplader til en bærbar. Det ved alle da man skal bruge, incl. spørgeren her.
God weekend.