Avatar billede ranni Forsker
23. oktober 2019 - 11:51 Der er 1 kommentar

Igen Win 1903 Update ulemper ??

Win 10.
Efter en 1903 Update og igen Gendannelse for at fjerne Updates ulemper.
En del programmer stopper ved popup  Windows Installer:  forbereder instl.
Der spørges  så om tilladelse til en MSI, så går PC i stå og kommer ikke videre.
End ikke Annullering vil den foretage.
Joblisten  viser ikke Jobbet, så jeg må foretage en genstart, for at stoppe Windows Installer ??
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2019 - 16:13 #1
Der kommer snart en ny version af Windows 10. Skulle komme her først i november. Havde det været en ide at vente på den?
Ved ikke lige hvordan jeg skal kunne hjælpe dig med dit problem ud over at sige at man kan prøve at lave det der hedder en "In place upgrade" Der installerer Windows om og du kan bibeholde filer og programmer.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/how-to-perform-an-in-place-upgrade-with-windows-10/7f0b236e-3c6c-4913-9691-c4baa2a6190a?auth=1&fbclid=IwAR3_ihxXwsqQqxuW3vfvpWSA9D9L1rLwJ5LUNDOKsKcT0h6XrQYeGNXy7FU