Avatar billede mort1 Ekspert
13. august 2019 - 15:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder denne pupup vindue

Min efterhånden noget begangne stationære pc har efterhånden har på det sidste opført sig noget uhensigtsmæssigt, blandt andet fryser den, eller går i sort. Seneste tiltag er dette popup vindue, som jeg ikke umiddelbart kan se en løsning på - er der nogen som har et bud ?  https://ibb.co/PTkpg3V
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2019 - 15:21 #1
afinstaller (eller geninstaller) Microsoft .net 4.0
Avatar billede Slater Ekspert
13. august 2019 - 15:21 #2
Kommer an på om Segurazo er noget du har installeret med vilje.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. august 2019 - 15:38 #3
Her er en lille video der måske er interessant for dig:

https://www.youtube.com/watch?v=jOW38IhxsTU
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2019 - 15:39 #4
Avatar billede mort1 Ekspert
13. august 2019 - 18:02 #5
#2 - Det er bestemt IKKE noget jeg har installeret med vilje
Avatar billede mort1 Ekspert
13. august 2019 - 18:13 #6
#1 - Dit bud lyder som det suverænt letteste at kaste sig over, men jeg kan ikke se en sammenhæng, sikkert fordi jeg ved for lidt (faktisk intet) om hvad der gemmer sig bag Microsoft.net 4,0 - Kan du uddybe forslaget ?
Avatar billede Slater Ekspert
13. august 2019 - 18:32 #7
#6: Hvis Segurazo ikke er noget du har installeret med vilje, så skal du ikke følge foreslaget i #1. Det vil bare få det program til at fungere, selvom du sandsynligvis ikke vil have til det. Følg de andre foreslag for at fjerne det.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. august 2019 - 20:01 #8
Det slater nævner i #4 om crapware, minder mig om jeg engang skulle installere driver til mit grafikkort (stationær pc) Men den medfølgende installation cd, var der en ekstra "gave" i form af et program der hedder bonjour. Det var driveren til lyden der blev installeret. Fordi jeg ikke var opmærksom nok, under installationen opstod problemet - noget der skulle være ganske unødvendigt - og noget svineri fra producentens side.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2019 - 20:13 #9
Vælg denne Pc: Tryk på fjern eller rediger et program.
https://ibb.co/dpvgzbf
Avatar billede mort1 Ekspert
12. november 2019 - 08:54 #10
"Lukker denne tråd"