Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 10:58 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Internet ikoner er væk.

Mine ikoner til nettet er pludselig forsvundet.

Jeg tror jeg har højrekikket på skrivebordet og trykket på OrganiZen.

Hvordan får jer dem igen?

Det er Bank. Facebook, Google,  og mange andre.
Håbet i kan hjælpe mig.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 11:16 #1
Hvordan kører du Windows ? Er det Skrivebords ikoner der er borte?
https://ibb.co/mGKr2Sp
Eller er du kommet til at vælge Tablettilstand?
https://ibb.co/BNygsJ5
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 11:18 #2
Jeg kører ikke Tablettilstand, det er Skrivebords ikonerne der er borte.
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 11:19 #3
Jeg bruger Classic Shell
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 11:21 #4
Har du set på første billede Højreklik på Skrivebordet og vælg Vis -  Vis Ikoner på Skrivebordet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 11:27 #5
Hvis vis ikoner på skrivebord ikke virker Så Højreklik på ikoner og send til Skrivebord
https://ibb.co/wpRhSLk
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 11:27 #6
Det har jeg prøvet. Alle andre end internet ikoner har jeg.
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 11:30 #7
Det er OrganiZen. der driller mig ved højreklik på skrivebordet. Den vil jeg meget gerne have væk ved højreklik.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2019 - 14:38 #8
thek lige, at windows er startet med dig som bruger (se evt i stifinder c:\brugere - det skal normalt kun være 3, dit brugernavn, default, delte filer) Nogle gange hoster windows og starter en ny bruger da der var fejl i reg-db på brugeren, og så er det jo forfra (inkl flytte filer fra din tidligere bruger til den nye placering)

Hvis du er frisk på selv at rode i reg-db (og din bruger er ok) så se https://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/how-to-clean-up-your-messy-windows-context-menu/ det er 'let og muligt' at fjerne OrganiZen fra højreklik
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 15:07 #9
Nu er OrganiZen jo en Virus jeg mener den kommer med Avira
Og Avira er noget L***!
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 16:03 #11
Jeg har nu Geninstalleret Avira og derefter slettet programmet igen. Nu er  OrganiZen helt væk. Tak for Jeres hjælp.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 16:06 #12
NÅ!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2019 - 16:37 #13
Arne - normalt, så burde du acceptere Poko1 som løsning - du gjorde jo som ham foreslog. At vælge sig selv som løsning er dårlig stil - lad være med det fremover hvis du vil have hjælp næste gang.
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 17:13 #14
Klap lige hesten Claes. Jeg har sagt tak for hjælpen, men min løsning var dog en anderledes løsning. Jeg indtallerede programmet igen og derefter fjerne det igen. Det var ikke samme løsning  Poko 1 anbefalede. Jeg forsøgte Pokos løsning, men kunne ikke finde ud af det. Derfor beskrev jeg det som løsning. Men tak til Poko for hans hjælp.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 17:17 #15
Tag det bare roligt du er noteret som en der ikke får hjælp herfra!
At du ikke kunne finde ud af min løsning siger jo kun noget om dig!
Du var jo ikke klar over at det var AVIRA.
Avatar billede nopsen Ekspert
04. juni 2019 - 17:24 #16
enig med #13
derudover nægter jeg at bruge tid på folk med denne opførsel:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1024696

her har claes57 prøvet at hjælpe dig tilbage i august, men det var du åbenbart ligeglad med.
at forsvinde helt og ignorere folks forsøg på at hjælpe, er også dårlig stil og helt uacceptabelt
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 17:31 #17
Poko1. Det beklager jeg meget. Jeg markerede ikke min løsning for at profilere mig selv. Din løsning var på engelsk, og jeg er 77 år og elendig til Engelsk. Derfor opgav jeg din løsning. Jeg havde dog fundet ud af at OrganiZen kom fra Avira som jeg tidligere havde installeret.
Jeg er fuldstendig ligeglad med om det er mig der står som løsning, men ville blot markere det som en mulighed for andre i samme situation.
Du må hjertens gerne få æren for det, det er intet problem for mig.
Jeg ved bare ikke hvordan jeg sletter det hos mig og derefter giver løsningen til dig.

Med venlig hilsen Arne
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2019 - 17:32 #18
Og jeg er født Februar 1943 Slut
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2019 - 17:48 #19
Du kan ikke fjerne dit valg, men du kan stadig markere poko1 som løsning. Alm pli.
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. juni 2019 - 17:48 #20
Nopsen. Du har ret. jeg har glemt at følge op på den tråd. Det beklager jeg.
Jeg har, uden held forsøgt at beklage min handling.
Jeg har tidliger fået meget hjælp fra dygtige folk her på Eksperten, og det er jeg taknemlig for.
At jeg nu bliver udskældt for at lave en mindre fodfejl er efter min mening en overdrivelse. Jeg har jo flere gange beklaget.