Avatar billede hkv Forsker
28. maj 2019 - 11:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ekstra SSD harddisk

Er der èn der kan svare mig på, om der kan sættes en ekstra SSD harddisk i denne pc:
HP Pavilion 590-p0003no stationær computer

På forhånd tak
hkv
Avatar billede INK Ekspert
28. maj 2019 - 11:40 #1
Ifølge specifikationen er der allerede én M2-SSD i den. Den har ekstra SATA porte, så med kabel kan du tilslutte en almindelig SSD disk.

Se spec her
https://support.hp.com/rs-en/document/c05939208

Der er også en ekstra powerconnector for SATA, så det skulle være muligt. Men åbn kassen og kik efter om der er stik og plads.

Strømforsyningen synes dog lille, så måske (?) kan det være en begrænsning?
Avatar billede hkv Forsker
02. juni 2019 - 09:57 #2
Tak for svar ink. Jeg sætter en større disk i den.
hkv