Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 13:10 Der er 8 kommentarer

Formatering af Toshiba

Hej.
Jeg vil gerne formatere min Toshiba Satelite til fabriksindstillinger, men indtil videre har intet virket...

Jeg har prøvet at højre klikke på drevet og holdt "0" nede, mens jeg tændte for computeren, men intet har virket, er der umiddelbart andet jeg kan gøre?

Jeg vil have det skidt med at ødelægge en brugbar computer, men ønsker ikke at give den videre uden formatering.

På forhånd tak!
Avatar billede falster Ekspert
30. januar 2019 - 13:33 #1
Prøv at Google på "factory reset" og så den nøjagtige model. Metoderne er vist ikke ens for alle. Her er et eksempel:

https://crashcloud.com/how-to-reset-a-toshiba-laptop-back-to-factory-settings/
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 14:29 #2
Tak for dit svar!

Modellen er M50-252, men det får jeg ikke meget frem af..
Jeg har ikke en DVD til den og det virker desværre heller ikke med at taste "0"
Avatar billede falster Ekspert
30. januar 2019 - 15:13 #3
Du kan eventuelt prøve, om dette virker:

1. Restart the computer.
2. Repeatedly tap the F8 key until you see the Advanced Boot Option Screen.
3. Select Repair Your Computer and hit Enter.
4. Select your country >> OK.
5. On the System Recovery Options Screen select Restore Application.
6. Follow the on-screen instructions.
8. When prompted, select on "Full Factory Recovery"
9. Select Next >> Yes.
10. After a couple of minutes the recovery will be completed.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2019 - 15:35 #4
Jeg kan komme ind på Advanceret indstillinger for Windows..
Men der står ikke noget med "Reparer", kun fejlsikret tilstand, aktiver logføring eller VGA-tilstand, fejlsøgning, kategoritjenestens gendannelsestilstand, deaktiver automatisk genstart og ellers start, genstart og vend tilbage til operativsystem...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2019 - 15:45 #5
Hvilket system kører den?
Er den opgraderet til Windows 10?
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2019 - 11:04 #6
Nej, det er Windows xp
Avatar billede GrantWilson Praktikant
31. juli 2019 - 09:58 #7
Jeg har Window 10, og min Toshiba-model er P50t-b. Jeg har prøvet alle forslag til Fabriksindstillingerne genstart, inklusive "F8" eller "F1" "0". Jeg kan dog ikke høre nogen biplyd. Jeg fulgte trinnene fra ressourcerne.
https://forums.tomsguide.com/threads/how-to-restore-a-toshiba-back-to-factory-settings.251870/
https://hireessaywriter.org/write-me-an-essay.html
Avatar billede Linda Ween Praktikant
06. maj 2020 - 09:41 #8
Many times I have ordered essays on this site https://bestwritingservice.com/affiliate-program.html. I can save my time and spend it the way I want. It is important. I like to do what I love.