Avatar billede Martin1234m Praktikant
02. december 2018 - 13:03 Der er 1 kommentar

VSYNC

Hej computerworld, min pc er begyndt at flimre i CSGO så snart jeg tager mit, Lodret syncro.... fra. Og min pc kører ikke super godt på 60fps da det er en 60hz skærm jeg har. Hvad kan årsagen være til det flimre når jeg ikke har det på?
Avatar billede Slater Ekspert
02. december 2018 - 13:13 #1
Hvis du mener screen tearing (en vandret streg et sted i billedet, hvor øvre og nedre del ikke passer helt sammen), så er det hele problemet vsync er beregnet til at løse - og er helt normalt at se uden det.

Ellers må du lige uddybe hvad du mener.