Avatar billede 450025 Ekspert
02. december 2018 - 05:29 Der er 4 kommentarer

Microsoft konto driller?

Arne har ofte rare spørsmål og her kommer et? Har 3 raske computere alle er oppdaterte er nøye med dette. kjøre Win10

Har måtte bytte Epost min feil ser så dårlig trykker feil.
Ellers er er der full kontroll, alt går på skinner.

Har Microsoft konto på alle 3 ingen problem med dette men Epost ok.

1 (computer skaper problemer og får dette svaret)

(PROBLEM MED DIN MOCROSOFT KONTO)    og det er den gamle mail adresse som er problemet, hvordan får jeg fjerna  denne Microsoft konto fra (gamle mail adressen så klart)

Er dette en risk?

Kontoer Min PC – PÅ 2 computere har jeg den rette Email, på den som er feil har jeg den email som er feil og den klare jeg ikke og fjerne. Sikkerhet sikkert.
Betyr det at jeg må opprette en ny Bruker?  Evt (Gjeste Bruker og ta det der i-fra?)      Jeg må ikke gjøre feil nå Sorry jeg ser så¨dårlig nå  og vil ikke miste noe av det jeg har.

For da dropper jeg det og heller venter til noen kan hjelpe meg med dette  og ser bedre en meg Takk.
God Helg alle sammen.

Arne  fron Thailand
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. december 2018 - 07:30 #1
På den Computer du skal rette kontoen på Log på dette link!
https://account.microsoft.com/profile/
Avatar billede 450025 Ekspert
02. december 2018 - 07:56 #2
Takk poko1 det skal jeg prøve i morgen her kom der gjester Takk

God helg Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
05. december 2018 - 12:43 #3
Takk poko1 for ditt svar, jeg ser 1 har trykt på knappen det er så enkelt, men svaret står fremdeles på vent ikke løst.
Det tok tid før jeg svare men ingen har så masse og gjøre som en Pensjonist dette er normalt for vi jobber saktere. Derfor sent svar?

2 compute er gode Venner med microsoft kontoen min, det er nr 3 som sliter den er blitt uvenner med microsoft, kontoen spesielt sensetive opplysninger ellers er den ok.

Skal vi gjøre et nytt forsøk jeg vil Takke for dette, kanskje han som skrev (1 syntes godt opp om dette.)        Så velkommen til deg også.

Jeg hadde jo gjerne sett at alle 3 computere hadde samme konto? i Dag er nr 3 en krangle fant.
https://ibb.co/pbc5018

Takk for hjelp igjen  jeg svare når alt funker men husk at vi på 82 år jobber sakte og ser dårlig også går man forbi et kvinnfolk skulle man tro hun er minst 120 år old..

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
06. december 2018 - 00:52 #4
Løsning ja jeg tror jeg nærmer meg no om jeg tenker rett vet jeg ikke helt.
Computeren fungere normalt Skype- Epost alt funker fint jeg skal bare ha fjernet denne konto matbadfl@gmail den brukes ikke mere.
Uten og skape vansker for den konto som fungere normalt i dag, legge til konto er enkelt      men fjerne har jeg ikke funnet noen knapp til er jeg på rett vei med lokal konto?
Arne