Avatar billede SmartSlider Praktikant
04. oktober 2017 - 13:17 Der er 1 kommentar

Hjælp til feedback på webshop!

Hej! Mine bofæller og jeg har en fælles ven, som en gang blev hacket gennem hans webcam på hans bærbare computer. Det skabte en meget ubehagelig oplevelse for ham, da hackeren afpressede ham, med trusler om at lægge billeder af ham på de sociale medider.Derfor kom vi på en idé: Et webcam cover, så du kan mørklægge dit webcam på computer, telefon eller tablet, præcis når du vil, og benytte webcamet når du så har brug for det til videoopkald og billeder. Undersøgelser viser at hver tredje dansker har tape, klistermærke osv. for deres webcam.Derfor har vi nu startet SmartSlider.dk, hvor vi gør os i salg af webcam covers, med en magnetisk slidefunktion. En løsning vi mener både er af eksklusivt design til en billig pris.Nu vil jeg blot bede om jeres meninger om idéen og måske feedback på vores hjemmeside, hvis i lyster! Mange tak på forhånd.

http://smartslider.dk
Avatar billede jalved Ekspert
05. oktober 2017 - 16:55 #1
Jeg vil afholde mig fra at sige noget om selve hjemmesiden. Men tænkte på, I måske kunne lave en illustrativ video-demonstration også?

Point for at være entrepenante.

Men hvis jeg skal være helt årligt, så synes jeg produktet er lidt overflødigt. Ok,som dims betragtet er den måske anvendelig, men slår dem an, kan den hurtigt blive kopieret - og solgt fx fra Kina til en noget billigere pris. Og så er markedet mistet.

Jeg kan ikke se, om I selv har fundet på ideen. Men der findes i al fald massevis af tilsvarende produkter på ebay allerede.

Ikke sagt for at være partykiller. Det kan sagtens være, I kan få solgt nogle dimser rundt omkring og få lidt økonomi ud af det.