Avatar billede Sofie Novice
04. oktober 2017 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan I anbefale en computer ?! Gaming + programmering!

Hejsa!
Jeg er lige startet på universitetet, som indebærer en del programmering på mit studie. Jeg kom selvfølgelig som alle andre med en MAC og får at vide at det ikke kører lige så godt på MAC som på en windows computer.
Så nu vil jeg gerne have en computer, som jeg kan bruge på mit studie, der både kan trække programmeringsprogrammer godt samtidig med at jeg gerne vil spille på den. Jeg vil gerne have, at den skal kunne køre det hele uden problemer. Håber I har nogle foreslag til et par mærker :)
Avatar billede Slater Ekspert
04. oktober 2017 - 13:17 #1
Du kan godt installere Windows på en Mac, hvis du allerede har sådan en. Så giver det ikke meget mening at smide flere penge ud og få en til, med mindre det mest er for at kunne spille bedre.

Ellers: laptop? budget?
Avatar billede Sofie Novice
04. oktober 2017 - 13:30 #2
Jo men vi har fået at vide at installering af windows på Mac ikke vil fungere lige så godt :/ Jeg tænker maks omkring de 8-9000 :)
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2017 - 14:41 #3
bedste: Lenovo (IBM Thinkpad), får for 6000-10000
holder i 20+ år

laptops købt i bilka og power til 3-4000 = SKRAMMEL :)

de 2 bedste til gode penge jeg kan finde:

https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-IdeaPad-320-15IKBN/2606105
https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-Yoga-510-14ISK/2605656

jeg vil nok anbefale ideapad.  6000 `? tjo.... men den virker stadig om 20 år!
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2017 - 14:43 #4
nåja: bedste gaming bærbare: MSI - men de koster 10000-20000
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2017 - 14:44 #5
Avatar billede Sofie Novice
05. oktober 2017 - 15:09 #6
Mange tak for svaret ! Jeg tror lige jeg vil undersøge lenovo! :)