Avatar billede micaud Mester
24. februar 2015 - 18:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel: Den aktuelle printer er ikke tilgængelig

Hej.

Jeg har et lidt underligt problem - jeg benytter Office 2010

Jeg har et Excel regneark, som gennem tiden er opgraderet fra Office 2003.

Jeg har altså benyttet dette regneark i årevis uden problemer. Nu tilføjer jeg et ny ark i regnearket, men når jeg vil vise udskrift for det nye ark, så får jeg fejlen "Den aktuelle printer er ikke tilgængelig. Vælg en anden printer" --> det nytter dog ikke noget at vælge en af de andre printere på netværket, den fejler stadig.

Det pudsige er, at skifter jeg til en af de andre ark i selvsamme Excelfil, så kan jeg sagtens vise udskrift og sagar printe.

Hjælp....
Avatar billede LarsLj Novice
26. februar 2015 - 11:07 #1
Hej. Jeg kender ikke umiddelbart svaret, men du kan prøve at lokalisere fejlen. Kopier indholdet fra det ark, der ikke vil udskrive, over i et ark på et andet regneark. Hvis den så skriver ud, ved du, at det bare var det enkelte ark, der ikke virkede. Skriver den ikke ud, så prøv at print en side fra Word eller et andet Excel ark. Så kan du finde ud af, om fejlen er på det enkelte ark, er i Excel generelt eller i Office generelt. Skriv evt igen, når du har lokaliseret fejlen!
//Lars
Avatar billede micaud Mester
14. marts 2016 - 10:48 #2
Lukkes