Orange udvider direktionen med en ny chief operating officer, der skal fokusere på alle de kunderelaterede opgaver i teleselskabet.
Valget er faldet på Morten Christiansen, 40 år, der tiltræder den 1. juni.
- Styrkelsen af Oranges topledelse har til formål yderligere at forstærke fokus på selskabets kerneområder og ikke mindst forberede en forventet ekspansion på kundesiden, både når det gælder GSM og 3G, som man nu er stærk involveret i at forberede både teknisk og indholdsmæssigt, skriver Orange i en pressemeddelelse.
Dårlig kundeservice
Netop servicen over for kunderne har haltet betydeligt hos Orange, der for nylig dumpede i Magasinet Mobils test af mobilselskabernes kundeservice.
Magasinet var ikke i stand til at komme i kontakt med en servicemedarbejder hos Orange hverken formiddag, eftermiddag eller aften. Årsagen var en slankekur i blandt andet kundeserviceafdelingen.
Den nye COO, Morten Christiansen, har i de sidste knap 10 år arbejdet i mediebureauet Carat. Siden 1995 har han været administrerende direktør for Carat i Danmark.