Jeg gider ikke høre mere om det intelligente køleskab. Ikke et eneste ord. Og slet, slet ikke modtage en eneste pressemeddelelse mere om det.
Efter 15 års snak er det køleskab stadig lige så langt væk, som dengang den nu lukkede ISO-supermarkedskæde tilbød mig at scanne indkøbsvarer med min Palm Pilot.
Jeg ved, at det fratager mig muligheden - tidligst engang i 2047 - for at få bestilt mælk helt automatisk. Men det er OK, for jeg ved udmærket, hvornår der ikke er mere mælk.
Det er, når børnene råber det ude fra køkkenet.
Og selv om udfordringen i at træne ungerne til en omgang predictive analytics (er der kun én mælkekarton tilbage, vil der snart opstå mangel) kan virke uoverstigelig, er de sandsynligvis selv forældre, når det meget omtalte intelligente køleskab endelig rammer markedet.
Og drop også det der slide med mobiltelefonerne ved pavens indsættelse
En dårlig nyhed er dog, at Computerworlds grundige analyser viser, at også vores børns børn ved it-foredrag i 2047 skal trækkes med det evindelige Powerpoint-slide med et billede af den sværm af folk, der fotograferer med tablets og smartphones ved pavens indsættelse i 2013 - i modsætning til situationen ved paveindsættelsen i 2005 ... se bare, hvor hurtigt mobiludviklingen går!
Du har en enestående mulighed for at spare fremtidige generationer for denne smerte ved at slette det slide fra din præsentation. Nu!
Så glem alt det med det intelligente hjem og køleskabe. Se i stedet på transportsektoren, for her er der faktiske produkter, du kan købe - baseret på internet of things, analyser, sensorer og big data.
Artiklen fortsætter under billedet
En traktor er mere avanceret end dit hjem
Moderne John Deere-traktorer har GPS-sensorer, radar, infrarøde sensorer og dataforbindelse, så oplysningerne om marken og afgrøderne kan analyseres og hjælpe med at optimere driften.
Men endnu mere spændende er, hvad der sker inden for privatbiler.
Efter 30 års fokus på brændstofforbrug og sikkerhed, er der lige nu en eksplosion af idéer inden for integration af data, brugervenlighed og ikke mindst økosystemer. Ingen ønsker at blive det nye Nokia.
Amerikanske Tesla, som godt nok er en forsvindende lille producent på det globale marked, sender konstant trådløse opdateringer til bilerne via de indbyggede 3G-modemmer - opdateringer, som ikke bare handler om sikkerhed, men tilføjer nye funktioner.
Samtidig forbedres bilens nye selvkørende assistent, Autosteer, løbende med data, som Tesla samler ind fra ejernes faktiske kørselsmønstre.
Læs også: Nu kan Tesla S køre selv med Autosteer: Vi har været på tur i den (næsten) selvkørende bil
Kodeordet er økosystemer med app-udvidelser til biler - og senest også et fokus på transportopgaven snarere end ejerskabet.
Det er derfor, Daimler har startet delebilskonceptet Car2go, som har rundt regnet en million brugere. Og det er derfor, BMW har 400 delebiler sammen med det offentlige transportselskab Arriva i Københavnsområdet i selskabet DriveNow.
Så spar mig for køleskabe og pave-mobiler.
Bilbranchen er der, hvor mange af it-branchens koncepter rulles ud lige nu, og det er virkeligt spændende.
Læs også: Tech-giganter retter kanonerne mod bilindustrien: Volkswagen kan blive det nye Nokia