Det er næsten to år siden, Norwegian satte sine første fly med gratis Wi-Fi på vingerne.
I dag er 50 af flyselskabets maskiner udstyret med trådløst internet, der virker, når lyset i skiltet med 'spænd sikkerhedsbæltet' går ud.
Men hvad surfes der egentlig efter i de højere luftlag?
Ifølge Boris Bubresko, der er Head of Business Development i Norwegian, er svaret simpelt: Facebook.
25 procent af al datatrafikken bruges på det sociale netværk, og det er derfor en klar nummer et.
På andenpladsen kommer Google og derefter netaviser som Ekstrabladet.dk. Når det gælder apps, er Instagram et hit i luften.
Formentlig fordi passagerne gerne vil poste et billede fra flyet og fortælle omverdenen, at de er på vej på ferie.
Boris Bubresko er særlig glad for, at så mange vælger at bruge Facebook:
"De fortæller selv, at de er ude at flyve, og det er gratis reklame for Norwegian," siger han.
Samtidig ser Boris Bubresko Wi-Fi-flyene som en måde at lokke kunder til, for som han forklarer:
"Lave priser er nemme at konkurrere på."
I øjeblikket er der kun få flyselskaber i Europa, der tilbyder gratis trådløst internet i 10 kilometers højde, og det er med til at skille Norwegian ud fra flokken.
Frem med boremaskinen
Det er dog ikke helt simpelt at få installeret trådløst netværk i et fly. Det kræver i Norwegians tilfælde, at et fly sendes til en hangar i Budapest, hvor det får lov at holde i fem dage, mens der bores 2.000 huller i maskinen, og al elektronikken installeres.
Derefter følger en bureaukratisk slåskamp, hvor flyselskabet skal have tilladelse til at bruge Wi-Fi i luften hos de lande, som der flyves over. I øjeblikket nægter eksempelvis Tyrkiet at lade Norwegian bruge Wi-Fi i landets luftrum.
Det går lidt langsomt
Hvis du har prøvet at surfe på nettet i et fly fra Norwegian, har du muligvis bemærket, at hastigheden kan være virkelig langsom. Det skyldes, at det kun er en otte Mbit-forbindelse, som deles af alle passagerer.
Ifølge Norwegian benytter cirka en tredjedel af passagererne på en flyvetur Wi-Fi, og derfor er der hård kamp om datatrafikken, når der skal logges på Facebook.
De mange enheder koblet til Wi-Fi-forbindelsen er et problem, hvis du gerne vil se en streamet film eller web-tv, da det kræver en hurtig og stabil forbindelse.
I øjeblikket arbejder Norwegian derfor på en løsning, hvor flyene tankes op med 300 timers video og tv-serier.
Fordelen er, at indholdet hentes lokalt og ikke fra nettet, og dermed burde de levende billeder glide hen over iPad'en eller mobilskærmen uden at hakke.
Det vil koste cirka 50 kroner at leje film.
På længere sigt er der også planer om at vise direkte tv mod betaling.