Microsoft købte for 8,2 millioner kroner i perioden, og reklamekronerne er primært brugt på de to største mediagrupper, tv og dagblade.
I samme periode sidste år brugte Microsoft 322.000 kroner til denne form for markedsføring.
Microsoft købte for 8,2 millioner kroner i perioden, og reklamekronerne er primært brugt på de to største mediagrupper, tv og dagblade.
I samme periode sidste år brugte Microsoft 322.000 kroner til denne form for markedsføring.
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Backend-udvikler til Java-baserede microservicesUdviklings- og Forenklingsstyrelsen
Kontorchef med ansvar for tværgående service managementNetcompany A/S
Test SpecialistTrueCommerce
DE-CIX
ITM8
Hitachi Data Systems
AURA A/S
Data EngineerUdviklings- og Forenklingsstyrelsen
Business Analyst med drive og gåpåmodAP Pension
AP Pension søger løsningsarkitektUdviklings- og Forenklingsstyrelsen
Markeds manager til en portefølje af Danmarks største IT-udbud og IT-indkøbUdviklings- og Forenklingsstyrelsen
ITSM-koordinatorUdviklings- og Forenklingsstyrelsen
Målrettet kontorchef med solid ledelseserfaring til metodekontor for test og kvalitetssikringAarhus Universitet
Softwareudvikler ved Centre for Educational DevelopmentDSV
IT Delivery Manager for SAP