Nyt support-program fra Dell

Dell lancerer nu, hvad leverandøren kalder sit mest avancerede serviceniveau for enterprise-support. Platinum Enterprise Service angives at være en fleksibel og skræddersyet support til større virksomheder, der ønsker øget systemudnyttelse og reduktion af deres driftsomkostninger.

Med Platinum Enterprise Service bliver kunderne supporteret af en technical account manager via fortløbende rapportering, som er specielt udviklet til at fokusere på eventuelle problemer med kundens it-systemer. Supporten omfatter kun servere og storage, oplyses det.

Platinum Support Service kunder kan kontakte Dell Enterprise Expert Centre døgnet rundt. Hvis et produktproblem kræver koordinering med andre hard- eller softwareforhandlere, vil Technical Account Manageren stå for den videre koordinering, lyder det fra Dell.

»Lanceringen af Platinum Enterprise Service er et eksempel på Dells fokus på at levere netop den support og service, som vores enterprise-kunder efterspørger. Med Platinum får kunderne blandt andet ekspertrådgivning og fleksible responstider, som kan være med til at løse forretningsmæssige såvel som teknologiske udfordringer,« siger Josh Claman, som er serviceansvarlig i Europa.

Dell har de seneste år sat fokus på at blive en seriøs spiller i forhold til de store og krævende virksomheder. Det nye serviceprogram er en del af denne strategi.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Hewlett-Packard ApS
Udvikling og salg af software, hardware, konsulentydelser, outsourcing samt service og support.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere