Sælgeren af Netstationen er Eniro, og her har man været optaget af at finde den rette køber.
»Det har været meget vigtigt for Eniro at finde det rette nye hjem for Netstationen og for de involverede medarbejdere. Det var afgørende for os, at ncom ønsker at videreudvikle Netstationen og giver sitet og dets mange brugere den opmærksomhed, som de fortjener,« siger administrerende direktør for Eniro Danmark, Henrik Dyring.
Siden 1999 har Netstationen været en del af de unges univers. 100.000-vis af unge har en tilknytning til Netstationen, hvor de dagligt chatter med hinanden i det efterhånden navnkundige "Højhuset".
Ncoms strategi for fremtiden lyder blandt andet på udvikling af brugerdrevne portaler.
»Netstationen passer perfekt ind i vores strategi,« udtaler administrerende direktør Carsten Bank-Mikkelsen fra ncom og peger på at Netstationen skal danne par sammen med ncom-portalen Boomnet.dk og appelerer til målgruppen 12-17 årige.