Konsulenthuset NaviComs regnskab for sidste år viser en stigning på knap en million kroner sammenlignet med året forinden. Hermed kommer NaviCom ud af 2004 med en omsætning på 41,1 million kroner og et resultat før skat på 400.000.
»Vi er meget tilfredse med, ar det med færre medarbejdere er lykkedes at sælge 25 procent flere konsulenttimer i 2004, fordi det er et bevis på, at vores kernekompetencer er efterspurgte,« siger administrerende direktør Jan R. Christoffersen i en pressemeddelelse.
Gennem hele 2004 har NaviCom været gennem en tilpasningsproces, hvor man har fokuseret på konsulentydelserne frem for 'bokssalget', og strategien er lykkedes, skriver virksomheden.
NaviCom har gennem en årrække opbygget et netværk af partnere i USA, Europa og Fjernøsten og vil nu sætte endnu større fokus på partnerforretningen. Derfor har NaviCom nu oprettet selskabet TopSolutions, som for fremtiden står for at udvikle og udvide netværket af distributører og forhandlere.