Vælgerne kan få bedre hår, perfekt sexliv og smukke solnedgange, hvis blot de stemmer på liste M ved valget den 13. november. Det fremgår af en række valgplakater, som i disse dage er ved at komme op at hænge ved siden af mere ordinære valgplakater fra de kendte partier.
Folketingskandidaterne for liste M viser sig ved nærmere eftersyn alle at være ansatte i it-konsulent-huset Miracle a/s, som ledes af Mogens Nørgaard, kendt som CRN's fredagsklumme-vært.
Ud over valgplakater, som Miracle har fået trykt i næsten 1500 eksemplarer, har firmaet fået optaget en valgvideo. Her gør Nørgaard blandt andet gældende, at styringen af landet skal lægges fundamentalt om, hvis han kommer til magten. Blandt andet skal udskænkningen af øl brygget på mikrobryggerier indgå i den almindelige velfærd.
Miracles valgvideo kan ses på Youtube, hvor en søgning på "valg 07" bringer den op som nummer fire efter videoer fra henholdsvis De Konservative, Ny Alliance og Venstre - og foran valgvideoer fra Enhedslisten, Dansk Folkeparti og det Radikale venstre.
Efter et kig på den over ni minutter lange video vil de fleste nok være overbeviste om, at Miracles valgkampagne er en practical joke.