»Det vi gør nu, er at vi tager vores storkundeafdeling og den integrerer vi med vores kanalafdelingen.« siger Michael Rasmussen.
Da CA er er en nordisk organisation, er oprettelsen af Michael Rasmussen organisation også et udtryk for , at CA nu sætter et større ledelsesmæssigt fokus på kanalen, samtidig med at kanalorganistionen tilføres tung viden.
Formålet med mere tung viden i kanalorganisationen er, at kunne tilføre mere værdi til kanalen, så kontakten ikke bare bliver en snak om pris, men i stedet en dialog om muligheder for salg, fortæller Michael Rasmussen.
»Når vi samtidig har gjort organisationen nordisk, så er det faktiskogså udtryk for et partnerkrav. Atea , Ementor og Topnordic har selv nordiske organisationer, og ønsker at blive betjent i et nordisk setup,« siger Michael Rasmussen.
Han er ikke bleg for, at en nordisk organisation skal tage nationale hensyn.
»Jeg har haft flere nordiske lederposter i CA og blandt andet været country manager i Sverige og udstationeret i Finland. Så jeg ved at der er nogle helt indlysende kulturforskelle mellem landende. Derfor har vi også folk ude i de enkelte lande, der møder kunderne der,« siger Michael Rasmussen.