Efter et forrygende regnskabsår og en kåring som Danmarks bedste blandt de mindre it-virksomheder ser Datapro lyst på den kommende fremtid.
For at bibeholde placeringen og indtjeningsraten blandt Danmarks tre bedste på salg af Microsoft Dynamic NAV-produkter har Datapro en målsætning om at kapre de bedste sælgere fra sine konkurrenter.
»Vi ønsker kunder af høj kvalitet, og det får vi kun ved at tiltrække og udvikle de dygtigste konsulenter på markedet. Intet mindre.« udtaler Datapros adm. direktør Brian Andersen.
Konsulentvirksomheden har, trods sin beskedne størrelse, præsteret et års på 4,9 millioner kroner før skat i regnskabsåret 2006/07. Det er mere end en tredobling af forrige års resultat, som lød på 1,1 millioner kroner før skat.
Brian Andersen forklarer således nøglen til succesen:
»Væksten kommer helt af sig selv som en konsekvens af kompetence og kvalitet - ikke omvendt. Siden 1994 har Datapro målbevidst satset på, at blive et betydende Navision-kvalitetshus.«