På den anden side af Øresund er svenske WM-data allerede med at vænne sine kunder til ejerens navn Logicacmg.se.
I modsætning til svenskerne ønsker WM-datas danske direktør at holde lidt længere på brandet WM-data.
»Vi siger stadig WM-data, når kunderne henvender sig til os. På den korte horisont vil vi stadig hedde WM-data. Men vi går nok over til at droppe navnet WM-data i løbet af næste år,« erkender WM-datas administrerende direktør, Jesper Scharff, uden at komme ind på en konkret dato.
Sidste år øgede WM-data, der i Danmark tæller 800 ansatte, sit overskud fra 49 millioner (2005) kroner til 61 millioner kroner. I år regner Jesper Scharff med at forlade året med et bedre resultat.
I oktober 2006 blev WM-data-koncernen købt af Logicacmg for cirka 9,6 milliarder kroner. Den nye ejer beskæftiger omkring 40.000 medarbejdere i 41 lande.