Telmore ser ud til at kunne, hvad Bibob meget hurtigt måtte give op på. Efter et år med et stigende salg, kan Telmore være ganske tilfredse med deres online-butik, hvor det dog også kun er muligt at købe mobiltelefoner. De har gennem 2007 solgt mere end 150.000 mobiler fra webbutikken, som er dobbelt så mange i forhold til 2006.
»Telmore har gennem 2007 oplevet en eksplosiv vækst i salget af telefoner på nettet. Både eksisterende og nye kunder har for alvor set fordele ved selv at bestemme butikkens åbningstid og bekvemt og overskueligt sammenligne og vælge mobiltelefon. Forbrugerne foretrækker i stigende grad nethandlens fordele, hvor man i ro og mag kan shoppe rundt og handle uden at stå i kø,« siger Telmores administrerende direktør Allan Christiansen.
Med den stigende succes har Telmore også fået tiltro på konceptet, som de mener, vil være en væsentlig faktor i danskernes hverdag.
»Det glæder os, at den danske nethandel nu rigtigt slår igennem, hvilket understreger, at nethandlen er blevet en væsentlig og vigtig faktor i danskernes hverdag. Mere end en million danskere har også deres mobiltelefoni på nettet, hvoraf Telmore har over 600.000 kunder. Vi ser online-konceptet, både på mobiltelefonien og online-salget af telefoner,« slutter Allan Christiansen af.