Det er snart over et halvt år siden, at elselskaberne blev enige om at etablere et fælles indholdsselskab, der kan stå for markedsføring og levering af indhold på selskabernes fibernet.
Men selv om både bestyrelse og direktion for længst er udpeget, er der en vigtig detalje, der stadig glimrer ved sit fravær.
Elselskaberne har endnu ingen ide om, hvad søren de skal kalde det nye firma. Men bestyrelsesformand Kim Frimer fortæller, at han snart modtager en liste med forslag fra to eksterne bureauer, der er hyret til opgaven. De forslag tager han med på et bestyrelsesmøde, som holdes i næste uge, og derefter går processen med at navngive firmaet forhåbentlig lidt raskere fremad.
Men professionelle branding-firmaer koster kassen og er ikke nødvendigvis meget bevendt af den grund.
ComON vil derfor gerne hjælpe elselskaberne med at speede navngivningsprocessen op.
Vi opfordrer hermed læserne til sætte overskydende kapacitet i deres kreative hjernehalvdele til rådighed for elselskaberne i fem minutter, og derpå offentliggøre de forslag til et firmanavn, som aktiviteten sikkert afstedkommer.
Vi lover at videresende alle de gode forslag til elselskaberne, som vi håber, vil honorere ophavsmanden, hvis de vælger at følge et forslag. (Elselskaberne har ikke bedt ComON om at udskrive en navnekonkurrence, og der er hverken kontrakter, penge eller nogen former for forpligtigelser involveret for dem eller for ComON).
Skal det nye selskab hedde ”Fibersprængning A/S”, ”Frown Content ?” eller ”Frimers Blandede Bredbånd”? Slip fantasien løs og giv dit besyv med i kommentarfeltet herunder.