Avatar billede Lars1307 Nybegynder
04. december 2014 - 11:25 Der er 1 kommentar

Netværk falder fra

Hej med jer
Har et problem i vores edb rum. Hver gang der bliver trukket lidt eller ændret position i vores switch så risikerer vi at enkelte medarbejdere mister netværksforbindelsen.

Uden at der bliver "pillet" ved vorers netværk fungerer det ellers fint uden problemer.

Kan det være støj i swichen som bliver aktiveret når man rører ved kabelforbindelser etc? Eller har vi en anden udfordring?

Håber at der er nogen der kan hjælpe med denne problmestilling
Avatar billede sadolin1978 Novice
04. december 2014 - 13:10 #1
hvilken type switch er det ? hvilke kabler er det ? hvordan er de stik mont. ?