Avatar billede Bigconcrete Nybegynder
16. november 2014 - 15:07 Der er 1 løsning

Logge url besøgt gennem router

Jeg er ny til sitet her og har kun basal viden omkring it.
Så undskyld hvis jeg ikke følger de typiske foreskrifter.

Problemt er simpelt der er tale om en Technicolor TG799vn v2 router og jeg vil gerne have mulighed for at logge hvilke sites der bliver besøgt på mit netværk fra andre computere.

Jeg har prøvet at snuse lidt rundt på routeren og se om der var en indbygget funktion men det ser ikke sådan ud desværre.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2014 - 00:35 #1
det er der så nok ikke..
så er der monitor/admin programmer til netværk, men de koster allesammen kassen.

du kan prøve at køre tcpview fra ms sysinternals, det viser alt hvad der foregår. det er ikke nødvendigt med lange logge, bare lige kigge af og til om der er noget mistænkeligt igang, og du bliver vant til listen ligesom processlisten, så du kender din computer/net.

ellers kan du i en periode logge med Wireshark, som er gratis og kan vise alt.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb897437
https://www.wireshark.org