Avatar billede folk2003 Nybegynder
07. september 2014 - 16:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"Send til zipkomprimeret mappe" er forsvundet

Jeg har "pludselig" mistet funktionen i Windows 7, der hedder "Send til zip-komprimeret mappe". Normalt højreklikker jeg på en ukomprimeret mappe og vælger ovennævnte funktion, hvorefter der dukker en zipmappe op. Jeg kan se under c:\brugere\app.manager\roaming\microsoft\windows\sent to, at funktionen mangler. Det er jo her Windows henter den. Er der nogen der ved, hvordan funktionen kan bringes tilbage - uden en masse gendannelse etc.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2014 - 17:20 #1
Tryk på dit C: Drev Åbn mappen SendTo kopier filen ZIP-komprimeret mappe
Her stien i Windows.
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Nu skal du åbne Mappen Brugere Åbn mappen SendTo og sæt ind.
Her stien i Brugere.
C:\Users\Dit navn\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2014 - 17:28 #2
Du kan i øvrigt også kopiere den fra brugere mappen Default.
C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Avatar billede folk2003 Nybegynder
08. september 2014 - 11:11 #3
Hej.
Jeg kan finde c:\windiws\serviceProfiles\men der er herefter ikke en mappe med AppData.
Desuden findes C:\Users\Default ikke.
Under brugere (Users) findes 3 mapper. ADM - Min egen - Delte filer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2014 - 14:20 #4
Så skal du ind i Kontrolpanel mappeindstillinger Fanen Vis sæt mærke ved Vis skjulte filer mapper og drev
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2014 - 14:54 #5
Avatar billede folk2003 Nybegynder
08. september 2014 - 16:57 #6
Hej.

Fint, så er det på plads. Tak for hjælpen. Du kan bare snuppe point. (Jeg samler ikke på dem) :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2014 - 17:41 #7
Hvorfor F... lægger du så selv svar det er mig der ikke samler :-)
Avatar billede folk2003 Nybegynder
08. september 2014 - 23:42 #8
Beklager, det var F... ikke meningen. Men skriv hvordan du får de 60 point
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. september 2014 - 06:59 #9
Jeg samler virkelig ikke point. Giv dem til en der lægger svar dem er der mange af på eksperten jeg har lige set en der lagde svar uden at have løst en opgave han tror såmænd at han er ekspertens Vagthund!
det er mig der ikke samler :-)
Avatar billede folk2003 Nybegynder
20. september 2014 - 13:09 #10
abc