Avatar billede hans01 Nybegynder
28. maj 2014 - 07:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

forholdsregler ved installering af office 2007

Jeg har hjulpet en ven med at installere en dansk office 2007 office, jeg lagde den oven på en engelsk office 2010 og det gav nogle konflikt problemer. Nu vil jeg så slette alle office udgaverne og geninstallere office 2007, kan jeg roligt gøre dette? Hvad med alle words dokumenterne, der er vel ingen problem de ligger stadigt i deres respektive foldere? Er der problemer med outlook adresse kartotek? ellers skal jeg til at gemme kartoteket som PST fil og importere dette igen?

En anden ting er mail opsætningen, skal denne lægges ind igen? Hvis der er andre ting som kan jeg skal være opmærksom på?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. maj 2014 - 08:25 #1
Har du kørt denne " husk at trykke på tilpas og vælg kør alt fra denne Computer"
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=14813
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. maj 2014 - 08:34 #2
Her ligger alle Outlook filer Husk at du I mappevisning skal vise skjulte filer og mapper
C:\Users\Brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Outlook.
Avatar billede hans01 Nybegynder
03. juni 2014 - 08:08 #3
Hej poko1, undskyld for det forsinkede svar, jeg prøvede at køre dit link, men sprog pakken var installeret.

Det eneste program der laver lidt problemer er microsoft word 2007 som skal igennem en masse inden programmet lukker op.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. juni 2014 - 08:37 #4
Avatar billede hans01 Nybegynder
06. juni 2014 - 11:09 #5
ok prøver, mange tak
Avatar billede hans01 Nybegynder
17. juni 2014 - 07:17 #6
hej poko1, har ikke prøvet dit forslag endnu, så jeg holder lige tråden lidt endnu
Avatar billede hans01 Nybegynder
04. juli 2014 - 09:11 #7
Hej Poko1

Så er det prøvet der er nu ingen ændring, words2007 bliver ved med at konfigurere inden programmet åbner. Åbnings tiden er 4.5 min.

Er der nogen forslag?
Avatar billede hans01 Nybegynder
01. august 2014 - 07:06 #8
lukker sp