Avatar billede khjort Nybegynder
25. maj 2014 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne PDFMailer.pdf filer, men kan godt andre PDF

Hej,
Når jeg i Outlook (2007, Windows 7 64bit)forsøger at åbne en vedhæftet fil med navnet PDFMailer.pdf for jeg fejlmeddelsen:
"Filen PDFMailer.pdf kan ikke oprettes. Højreklik på den mappe, du vil oprette filen i, og klik derefter på Egenskaber i genvejsmenuen for at kontrollere tilladelserne til mappen."
Øvrige PDF filer kan jeg godt åbne. Hvis jeg åbner mailen på en anden PC kan jeg også få lov at åbne PDFMailer.pdf filen, men bare ikke på min egen PC.
Microsoft update er opdateret, jeg har afinstalleret Adobe og installeret igen.
I Outlook under funktioner, sikkerhedscenter, håndtering af vedhæftede filer er der flueben i PDF preview Handler.
HJÆLP
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2014 - 16:25 #1
luk outlook, hent og kør ccleaner, så du får ryddet op i temporære filer. Start outlook, og test.
https://www.piriform.com/ccleaner tag den grønne - ingen grund til at købe en version. Og pas lige på anden download/slam når du indlæser det.

Når det kun er den ene fil kan du også vælge at gemme den på disken (fx i dokumenter) og så åbne den derfra.
Avatar billede khjort Nybegynder
25. maj 2014 - 17:09 #2
Tusind tak for hjælpen, problemet er løst
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2014 - 17:16 #3
ok - bare luk selv.