Avatar billede frbl Nybegynder
09. maj 2014 - 23:26 Der er 1 kommentar

Vedhæftede PDF fil

Jeg har det problem at når jeg vedhæfter en .PDF fil i en mail så bliver navnet ændret til stien når modtageren åbner mailen.
Eks.:
Fil i mail ved afsendelse hedder: Faktura2356.PDF
Når modtager åbner mailen med den vedhæftede fil, så er navnet på filen (Faktura2356.PDF) ændret til Eks.:
C:Program FilesPStellar71PDFFaktura 2356.PDF

Kører med Outlook 2013

Er der nogen der har et tip/hjælp til hvordan det kan ændres?

Hilsen FrodeB
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2014 - 08:01 #1
Hvis du går i den mappe filen ligger i og højre klikker på filen og vælger "send til postmodtager" får den så også denne filvedhæftning i mailen?
Hvilket program har du til at varetage dine pdf filer på computeren?
Er det Adobe Reader?