Avatar billede Jolles Professor
02. maj 2014 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatering ændret i en linie ændrer hele dokumentet..word7

Dagens underlighed:
Jeg skal ændre formateringen i en enkelt linie til rød, men hele dokumentet blir rødt. Når jeg så trykker ctrl+z ændres alt tilbage bortset fra den linie, der skulle ændres - den er nu rød. Har ikke mødt problemet siden 2k, og kan ikke finde funktionen.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
02. maj 2014 - 11:34 #1
Problemet kommer helt givet af, at den typografi, du har brugt, er defineret til automatisk opdatering. Så bliver typografi-definitionen ændret, når du ændrer noget i et enkelt afsnit, og det slår igennem i alle de afsnit, der bruger samme typografi.

1. Placer markøren i det afsnit, du ændrede, eller et andet med samme typografi.
2. Tast Ctrl+Shift+S for at åbne dialogboksen Anvend typografier (kan være fremme på skærmen, mens man arbejder).
3. Klik på Rediger.
4. Slå Opdater automatisk fra. Klik OK.
Avatar billede Jolles Professor
02. maj 2014 - 12:53 #2
Tak for hjælpen. Læg et svar
Avatar billede Jolles Professor
02. maj 2014 - 12:55 #3
Hov, det er Lene Fredborg, der skal ha points - hvad gør jeg nu?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
02. maj 2014 - 13:56 #4
Velbekomme.
Dette er lavet som et svar. Du kan acceptere det og afvise dine egne svar.

I almindelighed skal du ikke selv lave svar men kommentarer (medmindre du f.eks. selv svarer på dit spørgsmål eller lukker pga. manglende svar).