Avatar billede Blandy Praktikant
28. marts 2014 - 10:50 Der er 1 løsning

.MHTML filer fra SAP får excel til at hænge

Vores ERP system i firmaet er SAP.

Problemet er at når SAP generer nogle .MHTMl filer, så begyneder excel at hænge. Ikke nødvendigvis med det samme, men efter noget tid. Når mængden filer når en vis punkt. Ikke fordi der er mange. Faktisk. max 20 styk.

Når excel begynder at crashe/hænge, så det eneste der hjælper er, at slette disse .MHTML filer. I første omgang er de konstant lås, men efter en genstart er det muligt at slette dem.

Mit eneste råd til slutbrugeren er, at holde disse .MHTML ryttet jævnligt.
Bruger SAP GUI 7.30, og office 2010 på windows 7 64 bit enterprise.

Det problem er gældende på mere end et system. Ominstallation hjælper ikke på problemet.
Avatar billede Blandy Praktikant
02. april 2014 - 13:45 #1
ingen respons. lukker....