Avatar billede debpia Nybegynder
16. august 2001 - 17:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Nogle billeder kan ikke ses

Jeg har lige haft min pc til eftersyn, og nu har jeg et lille problem. På nogle sider på nettet, kan jeg ikke se alle billeder, der kommer bare et lille symbol.

Jeg kan se de fleste billeder, men ikke alle er der et kvikt hoved der har en løsning ?
Avatar billede egede Nybegynder
16. august 2001 - 17:43 #1
HAr du flashplayer og activeXplayer installeret?
www.macromedia.com
Avatar billede Lasse Novice
16. august 2001 - 17:46 #2
hvordan ser symbolet ud... prøv evt at se source koden på de sider hvor du har probs med billederne, og se hvilket format de ligger i....
Avatar billede kapla Nybegynder
16. august 2001 - 17:53 #3
Prøv at opdater din browser
Avatar billede debpia Nybegynder
16. august 2001 - 17:55 #5
Det ene symbol er en lille kasse med et kryds i.
Avatar billede debpia Nybegynder
16. august 2001 - 18:07 #6
Kassen er krydset af. Det er ikke alle billeder der mangler.
Avatar billede Lasse Novice
16. august 2001 - 18:44 #7
men det er sikkert et bestemt format der mangler... ikke alle billeder er samme format...

giv en side du ikke kan se(nævn hvilke billeder på siden)
Avatar billede debpia Nybegynder
01. september 2001 - 14:12 #8
Problemet er dig ikke mere. Men det løste sig på en eller anden måde selv.
Avatar billede egede Nybegynder
02. september 2001 - 14:58 #9
takker for point...

grunden til at jeg først svarer nu er at jeg har været i Prag ;-)