Avatar billede Lealerdue Nybegynder
08. februar 2014 - 20:02 Der er 9 kommentarer

ALT+gr virker ikke

Jeg har en bærbar DELL E6410, hvor tasteturet pludselig opfører sig anderledes. Måske har jeg lavet en opdatering eller ændret nogle indstillinger - men jeg ved ikke præcist hvad, eller hvor jeg ændrer indstillingerne tilbage.

Problemet er at Alt-gr ikke virker, så jeg kan ikke skrive snabel a, tuborgklammer m.v. Alle andre taster virker som de plejer.

Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2014 - 23:31 #1
prøv Systemgendannelse
Avatar billede Lealerdue Nybegynder
08. februar 2014 - 23:54 #2
Og hvor finder jeg den funktion henne?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2014 - 01:13 #3
C:\Users\user >"C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessorie
s\System Tools\System Restore.lnk"
Avatar billede fnis Juniormester
09. februar 2014 - 05:20 #4
Er din Dell sat op til dansk tastatur?
Avatar billede Lealerdue Nybegynder
10. februar 2014 - 00:48 #5
Jeg ved det ikke - men jeg tror det er problemet. Hvordan sætter jeg den op til det?
10. februar 2014 - 05:34 #6
KAN du skrive Æ Ø Å normalt ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Lealerdue Nybegynder
11. februar 2014 - 01:02 #7
Ja, jeg kan skrive æ, ø og å normalt. Det eneste der ikke virker er alt gr + de taster, der virker sammen med den.

Det løste heller ikke problemet at restore.

Så hvad gør jeg?
Avatar billede Lealerdue Nybegynder
11. marts 2014 - 18:45 #8
Jeg har stadig problemet. Er der virkelig ikke nogen, der ved hvordan jeg får løst problemet med min alt gr taster?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2014 - 01:08 #9
boot den på ny