Avatar billede vvha Praktikant
17. januar 2014 - 10:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

udskriv i kladde i office

Jeg har lige installeret Office 2013 og kan ikke forstå, at jeg ikke kan udskrive i kladde eller anden papirtype direkte fra Word/Publisher. Jeg er nødt til at gå ud i printopstillingen for at gøre disse ting. Den dialogboks, der kom op i de "gamle" programmer er der ikke.
Avatar billede frexxit Juniormester
17. januar 2014 - 12:23 #1
På min der hvor du kan vælge printerne (dropdown menu)
lige under der, står der PRINTEREGENSKABER, tryk der, så kan du vælge i "Medier".

Anden øverst hedder så:
Almindeligt papir, hurtig kladdekvalitet..

Er det ikke det du mener?
Avatar billede vvha Praktikant
17. januar 2014 - 14:34 #2
Rigtig fint. Det virkede lige så snart jeg  valgte min printer, når den står på en anden printer, så står der ikke noget - men tak for det.
En anden ting, hvor vælger jeg "standard"? Kan ikke finde det, og jeg kan ikke lide 2013 :(
Du skal nok få dine point under alle omstændigheder.
Avatar billede frexxit Juniormester
17. januar 2014 - 15:42 #3
På min hedder den Normal Kvalitet. det er det samme som standart hvis det er det du tænker på, eller tænker du på valg af "standart printer"
så er det kontrolpanel -> printer -> højre musse klikke -> standart printer.

Ellers er jeg ikke lige med :D
Avatar billede vvha Praktikant
17. januar 2014 - 16:51 #4
Det er bare ok.
Jeg mente "standard printer" - så det er løst.
Uh hvor jeg savner den "gamle" office pakke. Front Page findes heller ikke mere, så skal jeg se, hvad jeg kan finde til at lave hjemmeside med.
Tak for hjælpen. Jeg regner med at du får point, når jeg skriver her - eller sig til....
Avatar billede frexxit Juniormester
17. januar 2014 - 16:57 #5
vil sige du skal hente Dreamweaver.

Det er nemt at bruge. og der kan du noget mere end i FrontPage.
ps. Tror ikke jeg fik point.. :D
Avatar billede vvha Praktikant
17. januar 2014 - 17:31 #6
Jeg vil prøve Dreamweaver :)
Får du point her? - Jeg kan åbenbart aldrig finde ud af det.
Er det ok nu?
Avatar billede frexxit Juniormester
17. januar 2014 - 17:58 #7
det er i hvertfald det jeg bruger, det virker fint på et "begynder" plan.
ved sku ikke lige om jeg fået dem, men går nok alligevel :D
Avatar billede vvha Praktikant
17. januar 2014 - 21:20 #8
Nej, du skal have dine point. Jeg må da for pokker kunne finde ud af det - hvad gør jeg forkert - eller hvordan skal jeg gøre?
Avatar billede frexxit Juniormester
17. januar 2014 - 21:27 #9
mener du skal sætte flueben og trykke på en knap der hedder fordel point, sådan var det førhen i tiden :D
Avatar billede vvha Praktikant
17. januar 2014 - 22:24 #10
Håber at det lykkedes nu :))
Avatar billede frexxit Juniormester
17. januar 2014 - 22:35 #11
Nu er den sku blevet grøn, det er da en god ting :D tror den er der, takker :)