Avatar billede petersen7913 Forsker
15. januar 2014 - 11:40 Der er 1 løsning

MS Projects Milestones og Deadlines

Vi er ved at få opbygget et mere præcist overblik over vores projekter vha. MS Projects 2010.

En af de helt store udfordringer er et godt overblik når milestones overskrides.

Lige pt. ser jeg på at sætte en deadline på en milestone når jeg opretter den, så hvis den overskrides for jeg en advarsel.

Er der nogen måder jeg kan vise denne advarsel oppe I Timeline? Jeg har sat Rollup på alle milestones og på Project Summary.

Vores projekter bliver samlet i en MasterProject. Milestones bliver vist pga. Rollup, men hvordan kan vi vise overskridelserne? Jeg tænkte, at det kunne deadlines bruges til, men jeg kan ikke finde noget om hvordan man gør.

Forslag modtages med kyshånd :) og jeg vil også meget gerne have link til GODE sider om Projects, ikke kun hvordan man opretter div. smarte ting, men hvordan man rent praktisk kan vise informationer om opfølgningen.

Det er 'lissom' meget hjælp i manualer osv. der stopper når man har lavet det indledende arbejde ......
Avatar billede petersen7913 Forsker
05. marts 2014 - 10:07 #1
Lukkes