Avatar billede langoe Mester
26. december 2013 - 10:09 Der er 1 løsning

Indsætningspunkt

Jeg har et problem med indsætningspunkt. Det bliver stående når jeg skriver f.eks. også her i dette indlæg.
Det betyder at teksten hele tiden hopper rundt og ofte slettes alt efter indsætningspunktet pludseligt. Det gælder uanset hvilket program jeg anvender.
Jeg kan undgå det på en måde, nemlig ved at trykke F7 - slå tastebrowsing til eller fra. Det er så underligt, at det er ligegyldigt om jeg slår det til eller fra, og det virker højst til jeg skifter program.

Maskiner er en Acer med Windows 8. Problemet har været der fra den var ny.

Er der nogle der kan hjælpe, har tænkt på om det er nogle drivere?

Er der andre der har haft problemet eller kan hjælpe?
Avatar billede langoe Mester
21. januar 2014 - 12:42 #1
lukket