Avatar billede Delten Nybegynder
14. december 2013 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Bootmgr mangler HP Pavilion Dv6 - HJÆLP!!

Jeg har forsøgt at køre recovery med mine recovery disk. Men efter at alle fire dvder har været  installeret og pcen beder om at genstarte skriver den følgende:

BOOTMGR MANGLER
CTRL+ALT+DEL FOR AT AFSLUTTE.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Har prøvet flere forskellige løsninger uden at det har hjulpet.

Jeg tror at problemet er opstået efter jeg på et tidspunkt, var inde og dele harddisken op. Men havde igår hd ud og i en ekstern drev, hvor jeg fik formateret hele hd. Jeg troede det vill virke men desværre.

Er der nogen der kunne hjælpe, ville det være skønt:)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2013 - 10:49 #1
Hej og velkommen til.
Måske kan dette hjælpe dig:
http://www.youtube.com/watch?v=bd73hV0audU
Jeg har dog ikke selv prøvet at gendanne mbr med Hirens
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2013 - 10:53 #2