Avatar billede JeanJensendk Juniormester
11. december 2013 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mailform roder rundt med resultatet

Hejsa.

Jeg har nu ledt med lys og lygte efter en mailform, som kan et par specifikke detaljer:

Jeg er ved at lave en hjemmeside, som skal indeholde en formular, hvor brugeren bl.a. skal "indtaste" antal dit-og-dat, og dette skal gøres ved at klikke på [grøn-plus-knap] eller [rød-minus-knap]. Denne funktion har jeg dog fået lavet, men det spiller ikke sammen med, hvordan resultatet i emailen ser ud (jo, det indtastede kommer med som det skal, men emailen ligner LØRT!).

Hvordan designer jeg emailen (som jeg modtager)?

SNIP FRA AKTUEL KODE:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
</head>
<body style="background-color:#e6e6e6;">
<form action="CENSUR/form2mail.asp" method="post" accept-charset="ISO-8859-1">
<input type="hidden" name="recipient" value="CENSUR">
<input type="hidden" name="fromaddress" value="CENSUR">
<input type="hidden" name="subject" value="Tilbud om flytning for privat">
<input type="hidden" name="redirect" value="CENSUR/kontakt/din-besked-er-modtaget/">
<input type="hidden" name="return_link_url" value="CENSUR/kontakt/din-besked-er-modtaget/">
<input type="hidden" name="Sort" value="order:FIRMA,NAVN,EMAIL,TELEFON,FRA-DATO-DAG1,FRA-DATO-MD,FRA-DATO-AAR,ALT-DATO-DAG1,FRA-DATO-MD,FRA-DATO-AAR,FLYT-FRA-BOLIG2,FRA-M2,FRA-ADRESSE,FRA-ETAGE,FRA-ELEVATOR,FRA-BY,FRA-LAND,FRA-P-AFSTAND,FLYT-TIL-BOLIG2,TIL-M2,TIL-ADRESSE,TIL-ETAGE,TIL-ELEVATOR,TIL-BY,TIL-LAND,TIL-P-AFSTAND,FLYTTEKASSER,KOPIMASKINER,MAINFRAMES,ARKIVSKABEREOLER,BILLARD,LAGER,BILLEDER,REOLER,MASKINER,SKRIVEBORDE,HYLDEMETERARKIV,STOLE,SIDEBORDE,PENGESKABE,LAMPER,PCERE,MOEDEBORDE,FLYTTEHEJS,OPBEVARING,HVEM-PAKKER,HVEMHJAELPER,TINGKASSE,OPBEVARING,LAGER,">
</form></body></html>
Avatar billede JeanJensendk Juniormester
11. december 2013 - 15:45 #1
Nååååh ja - jeg anvender Scannets standard-formular

http://www.scannet.dk/support/vejledninger/hosting/webhotel/mailform-og-taellere/mailform/

- og Scannet yder INGEN service på denne formular...
Avatar billede repox Seniormester
11. december 2013 - 16:49 #2
Du kan ikke ændre i det output som deres standard Formmail løsning tilbyder.

Hvis du ikke er tilfreds med outputtet er du nød til at lave din egen løsning.
Avatar billede JeanJensendk Juniormester
13. december 2013 - 14:28 #3
Hej repox.

Ja, men hvordan laver jeg en formular, hvor jeg selv kan designe HTML'en den email jeg modtager (som indeholder de udfyldte formularfelter)?
Avatar billede JeanJensendk Juniormester
13. december 2013 - 14:36 #4
Der er ca. 30 felter der skal udfyldes i formularen, så en tabel vil gøre min email langt mere overskuelig...
Avatar billede JeanJensendk Juniormester
10. januar 2014 - 08:29 #5
Vi lukker skidtet her...
Avatar billede JeanJensendk Juniormester
10. januar 2014 - 08:29 #6
Nemlig!