Avatar billede KHHP Juniormester
09. december 2013 - 16:19 Der er 1 løsning

Fjern password expiration i Office 365

Hej
Jeg er nu stødt på det problem at flere har spurgt hvordan man deaktiverer "Udløb af Adgangskode" i Office 365 Small Business Premium. Jeg har fundet et par steder hvor man har løst det via Powershell og et dertilhørende modul der kan kommunikere med Windows Azure. Dog står der ikke noget om hvor vidt det har været Small Business Premium og jeg vil så vidt muligt heller ikke ud at rette et sted hvor andre ikke kan rette det tilbage igen.
Findes der en måde hvorpå jeg kan fjerne "Udløb af adgangskode" i Office 365 Small Business Premium?
Avatar billede KHHP Juniormester
07. januar 2014 - 17:07 #1
Lukket grundet intet svar