Avatar billede Jolles Professor
29. november 2013 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Publisher 7 tekst udfylder ikke hele siden

TTekst, der skal fylde hel A5-side, ses kun på midten af siden, og i formindsket fontstørrelse. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
30. november 2013 - 17:01 #1
Kan du venligst uddybe, hvad du har gjort for at komme til det resultat du har opnået ? Det er lidt svært at hjælpe med så få informationer.

Du kan eventuelt markere alt tekst og lave fontstørrelsen større.

Hvis tekstboxen derefter ikke er stor nok kan du trække i hjørnet og gøre boxen større.
Avatar billede Jolles Professor
10. december 2013 - 12:20 #2
Jernrose: Løsningen fandt jeg, da jeg kom på visit hos spørgeren og gik ind på  pc-en, og så, at det drejede sig om en pdf, der kom ud på hele siden ved et ukompliceret klik på max/min oppe i hjørnet.

Problemet med at der kun blev udskrevet et halvt dokument når der udskrives fra mail via IE, løste jeg ved at bruge en anden browser.

Når man er fyldt 83 er det ok at spørge "os unge" til råds om forskellen på fed og understreget, not?

Da du har været så venlig at svare, synes jeg du skal lægge et svar og få dine point.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
11. december 2013 - 15:26 #3
OK - "svar" her *S*