Avatar billede JacoDK Nybegynder
08. november 2013 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress -> Htaccess til kunstig mappe

Hej Eksperter,

Jeg sidder med et problem, som er opstået efter opdatering af wordpress, og at jeg ikke kan huske min gamle command line.

Jeg har en wordpress blog, hvor jeg gerne vil sende eksterne links til /link/[EN TEKST], hvorefter index filen i mappen /link/ slår teksten op i en database, og sender personen videre.

(teksten finder den ved at splitte $_SERVER['REQUEST_URI'])

Dette har virker før, men nu virker det ikke længere, og jeg kan ikke huske hvordan jeg kodede det.

Så nu beder jeg gerne om hjælp

RewriteRule /link/(.+)$ ^link/$1 [L] # EXTERNAL LINK
Avatar billede JacoDK Nybegynder
08. november 2013 - 15:31 #1
Så fandt jeg endelig løsningen (som ikke giver nogen mening for mig)

RewriteRule ^link/(.+)$ /link/?$1 [NS,L]

Alle data'er læses rigtig, og redirect spiller også.
Avatar billede JacoDK Nybegynder
12. november 2013 - 06:55 #2
Lukker den lige