Avatar billede Luckykat Nybegynder
25. oktober 2013 - 16:00 Der er 2 kommentarer

Problemer med at færdiginstallere win 8 pro fra win 7

Jeg har købt en dvd Windows 8 pro til opgradering fra win 8 med korrekt licens nr. Hele installationen kører tilfredsstillende indtil min skærm pludselig under færdiginstallationen begynder at blinke sort/grå. Mærkeligt, men jeg vælger at lade det køre ca. 1/2 time, hvorefter jeg blev enig med mig selv om at noget ikke var ok pg lukkede ned, hvorefter jeg fik følgende besked: Installationen af win 8 blev ikke fuldført - din tidligere version gendannes! hvad gør jeg måske forkert?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 16:08 #1
Forkert? tja, måske intet, det er svært at sige. Det bedste, og den metode jeg selv brugte ved opgradering til w8, er at gemme sine egne data på et andet medie, eller en anden partition, og så ved install. at vælge "Gem intet" Så får man en "ren" installation, med størst sandsynlighed for at køre som det skal.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2013 - 16:09 #2
prøv at koble udstyr fra, så det kun er en rå maskine uden tilbehør, der skal opdateres. Og så opdatér en gang til.
Efter endt opdatering kan du opdatere til 8.1 og derefter tilslutte tilbehør til maskinen.