Avatar billede Zhlask Nybegynder
14. oktober 2013 - 16:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradere pc

Hey :) ville gerne opgradere min pc, og tænkte på ny processor/grafikkort men ville lige høre om jeg kunne få noget hjælp på hvad jeg skulle vælge ? evt hvis jeg skulle have nyt bundkort eller mere ram
Det her er hvad jeg har i nu:

Cooler Master Master Elite 430.
Intel Core i3 2100 Sandy Bridge
H61M-A/USB3
Energon EPS-750W Ultra Silent
Kingston 8GB DDR3 1333MHz (2x4) Value
ASUS ENGTX550 Ti DC TOP DI 1GD5
Hitachi 1500 GB
PCI Adapter, Wireless 11G, 54 Mbps, Swee
Samsung SH-S223C SATA Sort
Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit
Corsair Air Series A70 CPU Cooler
Har også en 167 GB SSD fra intel, kan ikke huske hvad den hed
Avatar billede Zhlask Nybegynder
14. oktober 2013 - 16:37 #1
Vil gerne have at den skal kunne køre nutidens spil på højeste grafik, det build jeg har nu kan tage de fleste på max, men nogle af de nyeste har den problemer med
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2013 - 20:30 #2
Opgradere din CPU til feks. http://www.proshop.dk/CPU/Intel-Core-i7-2700K-Sandy-Bridge-Box-2295484.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Eller en nyere generation cpu hvis dit bundkort understøtter det (måske et bios update?).
Og opgradere dit grafikkort til feks. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=790176
din strømforsyning kan sagtens klare dem begge og dine ram er fine.
Avatar billede Zhlask Nybegynder
14. oktober 2013 - 21:11 #3
Ville i5 ikke være bedere til gaming ?
Avatar billede Zhlask Nybegynder
19. oktober 2013 - 15:00 #4
Tak for hjælpen :)