Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2013 - 01:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se min fil server fra windows server 2008

hej jeg har en windows server 2008 med  MDT på og det dur :)  men jeg har en ande server windows small business server 2011 som fil server den vlle jeg gerne kunne se fra min  2008  når jeg går op i Netværk  kan jeg ikke se den  jeg kan prøvet og pinge den i Kommandoprompt  men hjælper ikke :(( på windows 7

kan jeg se min fil server med Launchpad hvordan får jeg Launchpad over i windows server 2008 skal lige sige at jeg har også prøvet med \\server \deployment share men kommer ikke hvad skaljeg gåre ??
Avatar billede MADOlsen Forsker
14. oktober 2013 - 08:41 #1
Er de på samme subnet?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2013 - 11:39 #2
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2014 - 00:45 #3
Svar (til løsninger og pointgivning)